>בעלה הראשון של בר רפאלי, אריק ויינשטיין, פינק את ליאורה בתמונה של הרולס רויס החדשה והנוצצת שלו. מחיר מחירון: 290 אלף דולר, לא כולל תוספות. ויינשטיין: “אל תכתבי מחיר, כי זה לא יהיה פייר. אני מקבל מחירים מיוחדים. זה לא סקופ, זה רק מעניין את הקנאים".



>הגיע אביב גפן לצילומים של התוכנית ״סלבריישן" עם צחי קומה בערוץ 2, מלווה בבן דילן, וסיפר שהילד סובל מכאבי שיניים. אז האב המסור ויתר על האיפור כדי לא למשוך זמן, ואחרי הצילומים הם אצו רצו לרופא. חודש אחרי שהפסיק הופעה באמצע בעקבות תקרית רפואית שתוארה בתקשורת כהיסטריה רבתי פלוס אמבולנס, 
>רמי פורטיס שב לבימת מועדון בארבי, להופעת פיצוי וסיפר שמה שקרה היה הרבה פחות דרמטי: “נתפס לי הגב בגלל מזגן באמצע ההופעה. זה הסיפור". 

מה דעתך על שופטי "אקס פקטור" החדשים?
“לא יודע. אני לא רואה טלוויזיה ולא קורא עיתונים".
>אחרי סמדר שיר, גם הפובליציסטית נרי ליבנה סירבה ל"הישרדות “VIP".  

ליבנה, השבט אמר את דברו?
“סירבתי. אין לי כישורים ספורטיביים, וכמו כן לא רכשתי בגד ים". 
>סיום צילומי הקומדיה "מה כבר יכול לקרות?" בבר ה"זו ביזו" בתל אביב. שניים מהשחקנים הראשיים, רמי הויברגר וגורי אלפי, דפקו נפקדות. המבלים הסתפקו בימית סול, עפר שכטר, אילן קובץ' וליאור דובדבני.
>השדכנית הלנה עמרם ממשיכה להאמין במקצוע ובינתיים יושבת במסעדת “טורקיז" כדי לאתר שידוכים גבריים ראויים ללקוחות שלה. לליאורה היא מסבירה: “לא מחפשת סלב, כי הם בסך הכל חבורה של בוגדים בצמרת. אחלי לי ציד מוצלח. אם יש לך גברים שאת רוצה להשליך, העבירי אותם אלי ואני אמיין. שיטה זו עובדת 50 שנה. זו גישה אישית ולא מחשב שלא יכול לעבוד מכל הלב".
>הנרי טייק, הבעלים של מלון "דיוויד ים המלח", ודודי אשכנזי מנכ"ל רשת מלונות "גרנד הוטלס", השיקו בוויקאנד שעבר את המלון החדש שלהם בים המלח והשוויצו בו בפני כ־ 850 עובדי ענף התיירות. את ההצגה גנבה דנה אינטרנשיונל, שהגיעה על תקן התוכנית האמנותית.

>חברי תא הכתבים לענייני ערבים הוזמנו ביום שני למפגש עם שגריר מצרים בישראל במעונו שבהרצליה פיתוח. התענגו על בקלאוות: יו״ר התא גל ברגר (רשת ב׳), אוהד חמו (ערוץ 2), חזי סימנטוב (ערוץ 10 ), אבי יששכרוף (וואלה!), דניאל סיריוטי ("ישראל היום"), אסף גיבור ("מקור ראשון") וג׳קי חורי ("הארץ").
>המבזק שכבר עובד על שיק אלי אוחנה: הדוגמנית הבינלאומית תהילה ריץ', בהריון ותודה ששאלתם, ממשיכה לשנה רביעית עם מותג הביוטי .AHAVA
>אם תשאלו את האסיר יצחק אברג'יל, הוא יספר לכם שבשב"ס לא מפסיקים לתזז אותו. בשבוע שעבר הוא הועבר מכלא שקמה שבאשקלון לאגף ההפרדה הארצית בכלא גלבוע, במתחם בתי הסוהר שאטה אשר בעמק יזרעאל הפסטורלי.
 >קצת אחרי ששלשל את מעטפת הצ'ק לתיבה בחתונתו של גיא לרר וישב לו נינוח בין כוכבי הערוץ, קיבל משה להב, “הטיש הגדול", טלפון מהמטפלת של בנו, שבישרה לו שהצ׳ק שהכין לחתונה נותר יתום על השולחן בבית, והמעטפה ששולשלה הייתה ריקה. הטיש בתגובה שלף מרחבת הריקודים את החתן, הסביר לו בהתנצלות מה קרה וביקש את פרטי החשבון כדי להעביר את המתנה.