לפני כמה חודשים סערה הרשת לאחר שבנותיה של רותם סלע, אישה שבהחלט אינה סובלת מדלות ממון, נכנסו בקלילות למעון ויצ"ו המסובסד בתל אביב. עכשיו הגיעה תורה של מאיה בוסקילה, שהכניסה את הילד לאותו הגן.


בוסקילה, איך קיבלו אתכם? 
"מאמי, אין לי תגובות לדברים האלה. אל תתקשרי אליי יותר".

הכתב הכי שווה של חדשות 2, אוהד חמו, בהריון שני עם רעייתו נגה פלוטניק, מנהלת התקשורת השיווקית של קסטרו.

חמו, מזל טוב.
"אני לא מאמין לך. רק אני, אמא שלי ונגה יודעים את זה בערך. איך את יודעת?"

זו העבודה שלי.
"כן, זה נכון".
לפני שבועיים הגיעה ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, לשדה התעופה הקטן בשדה דב והחלה בסדרת חילופי דברים עם מאבטחי השדה, על כך שהם לא מכירים אותה ושהיא, למשל, ממש לא צריכה לעמוד בתור כאחת האדם. ואכן, מערכת האבטחה לא נותרה אדישה לפרסונה שבירכה אותם בנוכחותה והיא זכתה מיד ליחס VIP. 
 
פיירברג, איי לאב יו טרמינל? 
"הפרטים שמצויים בידייך לא מדויקים. הייתה שם תקרית עם עובדת ביטחון שחשבה שבעלי לא מדבר אליה יפה, ולכן היא החליטה לעכב אותנו. היא לא הסתפקה בתעודת ראש העיר שלי וביקשה דרכון, למרות שטסתי רק לאילת ושום דבר לא סיפק אותה. אנשים שהיו סביבנו אמרו לה שמדובר בראש עיר, שתתחיל להזדרז כי כל התור התעכב. אני לא דורשת בחיים יחס מועדף, אבל לא צריך גם להפלות אותי על רקע זה שאני אדם מוכר".

"כשהגיע האחראי הוא נזף בה ואמר לי כי יש לי את האפשרות להתלונן נגדה, אבל אני לא אעשה כזה דבר בחיים, אני לא אפגע בפרנסתו של אדם. אני דנה אותה לכף זכות ומקווה שלמדה את הלקח".

חורף חם באוניברסיטת אריאל

בזמן שרוב הישראלים נאבקים לסיים את החודש, הח"כ לשעבר יגאל כהן אורגד הסתדר על משכורת עתק של 490 אלף שקל לשנה, עבור תפקידו כנגיד אוניברסיטת אריאל. 
 
כהן אורגד, מבוא לכלכלה?
"זה לא סוד וזה לא תפקיד התנדבותי, הכל מועבר לרשם העמותות. אני יודע מי מעביר לך את המידע. זה הדפוק הזה שהעפנו מהאוניברסיטה. נו, איך קוראים לו? החצרוני הזה. בכל מקרה זה תפקיד שלשמחתי יש בו עיסוק רב".
 
וגם לפרופ' חצרוני יש מה לומר בעניין: "תבעתי את יגאל כהן אורגד בתביעת לשון הרע לאחר שאמר לכתב רשת ב' לא פחות משבע פעמים שאני שקרן מדופלם ומופרע בנפשי ואף הזמין אותי לתבוע אותו בבית המשפט. שמחתי לקבל את הזמנתו. אשמח גם אם אוניברסיטת אריאל תמצא את הדרך לחסוך בהוצאות ולהשקיע חצי מיליון שקל במלגות לסטודנטים ולא במשכורת מיותרת לפנסיונר".