לליאורה התברר השבוע כי רכבה של מנהלת חטיבת החדשות של ערוץ 1, איילה חסון, פגע לפני כמה חודשים שלא במתכוון בסאונדמן של רשות השידור, ירון כהן, שהושבת בביתו בשל הפגיעה.



היום (שלישי) בשעות הצהריים שוחחתי עם ירון כהן, הסאונדמן שנפגע, שהשיב בחשש: "אני לא מעוניין לדבר או להתראיין, אל תנסי למשוך אותי בלשון". כששאלתי האם מדובר ברכבה של חסון שפגע בו, השיחה הסתיימה.
 
איילה חסון עצמה, כשנשאלה על התקרית השיבה: "אני בישיבה עם אנשים ולא יכולה לדבר עכשיו". השרביט הועבר לדוברות רשות השידור, שהעבירה מאוחר יותר את תגובתה המלאה. 

"להלן תגובתה של איילה חסון לפרטי המקרה אשר עליו את מבקשת תגובה: "'בליל חורף גשום, אחרי אינספור שעות עבודה וחדשות אירעה תאונת דרכים מצערת. אחרי שווידאתי שירון בסדר, הוא רכב לביתו על האופנוע שלו ואני מאחלת לו באהבה רבה רפואה שלמה'". כששאלתי האם המשטרה עורבה, הדוברות השיבה כי "העניין טופל כחוק". 

חסון נחשבת לדמות בכירה ועיתונאית ותיקה ברשות השידור. ב-2009 חסון הייתה האישה הראשונה לקבל את "אות מלכת המדבר להעצמה נשית" ובאוגוסט 2014 הוכרזה כמי שנבחרה לקבל את "אות אומ"ץ" לשנת 2014, בזכות הצטיינותה בפעילות למען קידום זכויות האזרח, תיקון עוולות חברתיות וחשיפת מעשי שחיתות שלטונית.‏ באוגוסט 2014 מונתה למנהלת בפועל של חטיבת החדשות של הערוץ הראשון.‏