>>דבר נפל במשרדי מכבי ת״א בכדורסל: מצלמות ומכשירי הקלטה התגלו בחדר המאמנים. כעת נערכת מיני־חקירה. אלי דריקס, מנכ״ל מכבי תל אביב, מי עומד מאחורי המצלמות? ״אני לא יודע על זה שום דבר".

  >>אם אתם מתכננים חופשה קיצית וזוממים על טיול מאורגן, כדאי שתדעו שבוקי נאה פותח ליין של סיורי פשע במעוז המאפיה, סיציליה.
>>בביתו של חבר הכנסת המתקמבק איוב קרא, מקום 24 ברשימת הליכוד, עברו בימים האחרונים לא פחות מ־2,300 אורחים. וכיאה לשנת 2015, מי שאחראית להכנסתם היא הרעיה, רימא קרא. ואתם חשבתם שאתם מארחים יותר מדי בפסח.

 

איוב קרא, חוזר לכנסת ומארח אלפים. צילום: פלאש 90
 
>>בני גולדשטיין לא נח, ועכשיו יש לו פרויקט חדש באתר מימון ההמונים קיקסטרטר. קוראים לזה ״סולו קאם״ - מיקרופון סלפי. ״זה משהו מגניב. גייסתי קרוב לרבע מיליון שקל לפרויקט הזה מחברים וקרובי משפחה. חברה פנתה אלי והודיעה שהיא מעוניינת להשקיע אפילו. זה מיועד לכתבי שטח, שהם לא יצטרכו צלם״.
מה עם הבחירות?
״קיבלנו אלף ואחת הצבעות בכל הארץ. עשינו את זה בשביל השעשוע והפרסום. השקענו רק 25 אלף שקל הפעם. קיבלנו זמן מסך שלא היינו מקבלים בלי זה״. יצא לך שידוך מזה לפחות? ״יש לי רשימת מכולת לגבי מה שחשוב לי בבחורה. הכי חשוב חיוך, שתהיה נקייה ותשים הרבה משחת שיניים״. 
חברי המפלגה באו אליכם בטענות?
״לא. הם ידעו שלא היה לנו סיכוי הפעם, הבחירות באו כל כך מהר״.


גם אם הסטארטאפ לא יתרומם, תמיד יחזיק בשיא התשדיר החופר. בני גולדשטיין. צילום: פלאש 90
 
>>עירד צפריר, עיתונאי ספורט ב״הארץ״, התערב על 4,000 שקל שנתניהו יפסיד בבחירות. ומכיוון שבכל זאת הוא עיתונאי, אחרי ההפסד הצורב בהתערבות, החברים אספו לו מגבית בפייסבוק.

צפריר, עם מי התערבת?
״זה לא עניינך״. 
>>יום ראשון השבוע, משרדי הרבנות בתל אביב. אריק סיני ואשתו החמישית יפעת תעשה מפרידים כוחות, אחרי החתונה שנעשתה להם בתוכנית הריאליטי ״היכל התהילה״ ב־2011. לשניים ילד כבן 10. מעניין מה יקרה בפעם השישית.
>> מזל טוב לנועם פדרמן, שהפך לסבא לנכד ראשון.
המבזק שכבר ערוך לשרב: שלישי שעבר, נתב״ג. הדוגמנית מישל גרציג בת ה־17, שחתומה בכל מיני סוכנויות בינלאומיות כמו סוכנות עלית מיאמי, וגם מדגמנת לקטלוגים של חברת QUELLE, נתקלת בבר רפאלי, ניגשת לבקש תמונה משותפת ונתקלת ב״לא״ נחרץ. אאוץ'.
 
>>הדוגמנית תהילה ריץ' נבחרה להוביל פעם רביעית ברציפות את קמפיין אביב-קיץ 2015 של מותג הנעליים הבינלאומי
BeautiFeel.
>> נציגינו בפריז: סגל עובדי רדיו חיפה הוטסו לביקור בעיר האורות, פלוס ביקור בבית שגריר ישראל בצרפת, יוסי גל. ובאותה עיר, יאיר וליהיא לפיד מתאוששים מהבחירות בסופ״ש רומנטי ואז חוזרים לארץ במחלקת תיירים. כי מעמד הביניים וזה.
>>ראשון בצהריים, מסעדת ״מיסטר אנד מיסיס לי״. מוטי רייף מזמין כמה חברות טובות לחשיפת קולקציית הקיץ של הנעליים גאס ומארק פישר. הגיעו: אילנה שושן, דניאלה פיק.