קצת אחרי זכייתו של המאסטר שף החדש, שי אביבי, אחד מהשופטים של התוכנית נאלץ לפתוח את חופשת חג הפסח עם תביעות כספיות.



השף הכי אהוב שנראה אי פעם על המסך קיבל השבוע מכתב התראה לפני תביעה על סך של חצי מיליון שקלים. התובע היה אחד הטבחים במסעדת יפו תל אביב. הוא תובע את המסעדה שבבעלות השף חיים כהן בשל פציעה שנגרמה לו אחרי שהחליק על רצפת המטבח במהלך יום עבודה. לטענתו, הפציעה נגרמה בשל תכנון לקוי של המטבח, צפיפות יתר, רשלנות המסעדה ולכלוך הרצפה משמן. לטענת התובע, בעקבות תאונת העבודה נגרם לו נזק בלתי הפיך ברגלו הימנית, שמעמיד בסכנה את המשך עתידו המקצועי.



המאורע התרחש בתחילת ינואר השנה, כשהתובע נאלץ לעבור במעבר צר שהיה מאויש על ידי שני עובדים, בשילוב עם רצפה משומנת, שכאמור, הוא טוען כי היא גרמה לו להחליק. הטבח הובהל לבית החולים, שם הוא עבר סדרת בדיקות ואובחן כי הוא סובל מקרע במיניסקוס.



למי שתוהה, כהן לא נמצא בימים אלה בארץ. רגע אחרי גמר מאסטר שף הוא ארז פקלאותיו ויצא לחופשת פסח. נותר לקוות כי כהן דאג לבטח את העובדים שלו במסעדה והנזק הכספי לא ייצא מכיסו הפרטי.



עו"ד נתנאל בירן, המייצג את התובע מסר: "כתוצאה מהתאונה נגרמה לטבח פציעה קשה בברכו שמעמידה בספק את כל המשך הקריירה שלו. ניתן לצפות משף ברמה של חיים כהן, שכל כך מקפיד על ניקיון האוכל שלו שיקפיד לא פחות על שלום עובדיו, תכנון המטבח של המסעדה וניקיון הרצפה שלה. כעת אנו מצפים שייקח אחריות על התאונה הקשה.



טרם התקבלה תגובה מטעמו של חיים כהן או ממסעדת תל אביב יפו.