> לקובי מימון (המיליארדר, לא הסטנדאפיסט) ולזוגתו מאיה ויצמן, נולד בן. ילד רביעי שלו, הראשון של ויצמן. עו"ד שמוליק מורן, בא כוחו של מימון, "נולד במזל טוב. אין לי פרטים נוספים".



> לידיעת התובעים והנתבעים, אריאנה מלמד, אייל גולן ועוד כמה פוטנציאליים, הבלוגר עומרי חיון החליט לעזוב את ישראל הקטנה לטובת כמה חודשים במקסיקו יחד עם בן הזוג. 



> שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב וחתן פרס ישראל שנוסע לחו"ל באותה התדירות שבה ליאורה נוסעת לסופר, שב ארצה לפני שבועיים מעוד גיחה לחו"ל ומצא את עצמו מעוכב ב מכס. אחרי בדיקה קצרה, הסתבר שמזרחי לא הצהיר לכאורה על תכשיט יקר ערך שהיה ברשותו. הוא נקנס, אף על פי שטען שלא ידע על כך שהחוק מחייב אותו להצהיר.
 

מזרחי, המסלול האדום?
"קניתי תכשיט בחנות הפטורה ממכס, היה לי ברור שזה פטור ולרגע לא חשבתי שזה משהו לא נכון".
 
איך עצרו דווקא אותך?
"לא יודע. שאלו אם יש לי משהו, אז אמרתי שיש לי את התכשיט. אמרו לי לשלם, שילמתי, ושלום על ישראל".
 
לא ניסית להתחמק מתשלום?
"חס ושלום. בכלל לא ידעתי שזה חייב בתשלום. זה הכל".
 
אפשר לדעת מה הסכום של התכשיט?
"זה לא תכשיט יקר, בחייך".
 
למי קנית?
"לבת הזוג".
 
>לאחת הדמויות המוכרות בכדורגל הישראלי יש סוד כמוס, שאותו הוא מסתיר גם ממקורביו: תינוק בן תשעה חודשים שנולד לו ולמי שהייתה בת זוגו. השניים ניהלו מערכת יחסים עד שהיא גילתה שהיא בהריון. לטענת בת הזוג לשעבר, הוא עשה הכל כדי לשכנע אותה לעשות הפלה. כשזה לא הועיל לו, החליט פשוט לנתק מגע ולנהל חזית אלקטרונית באמצעות וואטסאפ–מיילים–מסרונים.

למרות הפצרותיה שיציץ בתינוק ויראה איזה פלא נולד לו, הוא מתכחש מכל וכל. היא מספרת לליאורה: "מכיוון שיש תינוק בכל הסיפור הזה, לא אוכל לומר את מה שעל לבי, אבל את מה שיש לי לומר אגיד בפורום המתאים, כדי שהילד שלי לא ייפגע מכל הסאגה הזאת". והוא עצמו השיב: "לא משהו שאני רוצה להתייחס אליו או שהייתי רוצה שיכתבו עליו".
 
אבל בכל זאת, נולד לך ילד.
"זה הסיבות שלי. עניין מאוד עדין, כי מדובר בבעיה משפחתית, לכן לא כדאי גם לך להתעסק עם זה".
>אילנה שושן, מלכת היופי של כל הזמנים ומי שזכורה בעקבות הקריירה הקולנועית המטאורית עם "מלך הסלים" לצד דובי גל, מנהלת זוגיות עם ד"ר נמרוד קוזלובסקי. גם בעלה לשעבר, המפיק ההוליוודי משה דיאמנט, המשיך הלאה ויש לו אפילו תינוקת מבת זוגו ההונגרייה.
>ליאור אשכנזי גילה לפני כמה שבועות שהוא קצת מסובך עם הרשויות פה, אחרי ששהה ממושכות בחו"ל לצורכי עבודה, חזר לארץ לסידורים והמריא שוב, הסתבר לו שבישראל ממתינה לו מה שנקרא "התייצבות חייב שחזר מחו"ל". בקיצור, חייב כסף. אשכנזי: "ליאורה, את נורא באיחור. זה היה מזמן, זה כבר לא משנה".
אבל זה לא פורסם בשום מקום.
"כנראה שזה לא היה צריך להיות מפורסם בשום מקום. זה פורסם באינסטגרם ובפייסבוק, זה מספיק, לא?".
 
לא.
"משם לקחת את זה בטח".
 
לא. דווקא המסמכים הגיעו אלי בדרך אחרת.
"באיחור. את לא בעניינים".
 
אז אני לא בעניינים, אבל אני רוצה לדעת למה הוציאו לך את התייצבות החייב.
"בית המשפט הוציא".
 
על איזה רקע?
"על רקע עניינים שיש לי".

זה קשור לאשתך לשעבר, שירה?
"לא. זה קשור בפלילים. אני לא יכול לדבר על זה".

על איזה סכום מדובר?
"אני לא יכול להגיד".

ליאור אשכנזי ופלילים? זה כבר מעניין, לא?
"כנראה".
> אם מתחשק לכם לאחוז בכמה רהיטים שהיו קודם בבעלותה של הזמרת מיכל שפירא, אז תשמחו לשמוע שהיא מוכרת כמה כאלה לטובת מעבר למגורים עם החבר.