מאבקו של ארגון המורים תחת מרותו של רן ארז במערכת החינוך, למען הגדלת תנאי השכר של המורים על גב ילדינו, אינו מאפשר לנו עוד לשתוק. כהורים לתלמידים בחטיבה העליונה אנו מצטרפים למאבקם הצודק של ילדינו ומחזקים את ידם בכל החלטותיהם הצודקות, במחאה על קביעותיו החד-צדדיות והבלתי דמוקרטיות של "השליט היחיד", מר רן ארז.

אצלנו בעיר נתניה נעשתה היערכות מיוחדת ליציאתם של תלמידי שכבת י”א מיד בתום חופשת הפסח למסע בן חמישה ימים לגדנ”ע. בתפר שבין המותר והאסור. כעיר למודת "הנחתות" של מר ארז, הוחלט לנצל את השטח האפור ולהוציא את השכבה לאחת מהפעילויות הערכיות והחשובות לילדינו טרם גיוסם לצה”ל.

בשנה שעברה הגיעו תלמידי בית הספר אורט יד ליבוביץ, על ציודם, לשטח בית הספר כדי לצאת למסע ישראלי. אך פקודתו של מר ארז סגרה בפניהם את היכולת להשתתף במסע והם נאלצו להביע מחאתם תוך לינה בת שלושה לילות בשטח בית הספר. בבית ספר אורט גוטמן בעיר הפכו כל אבן כדי לאפשר לתלמידי שכבת י”ב השנה לחוות את המסע הישראלי, שבוטל בשנה הקודמת. באופן בלתי אפשרי כמעט הצליח הצוות הבית ספרי לעשות זאת.

הנהלות בתי הספר וצוות המורים עושים ככל יכולתם וכושר יצירתם להוציא את תלמידי החטיבה העליונה לכל הפעילויות הערכיות החוץ בית ספריות, גם במחיר התנגדותם לפקודותיו של ארז.

הכותבת היא יו"ר ועד ההורים העירוני בנתניה