שוב מטפסים על נתניהו ועכשיו בעזרת נקודות טיסה, כרטיסי טיסה, בתי מלון ושירות חדרים. נכון, הכל בעולם צריך להיות טהור. אין ספק שהשרים צריכים להראות דוגמה אישית ולאכול ארוחות עם כל אבות המזון, אבל לא לעבור על המספר הנכון של הקלוריות ביום. אחרת זה ניצול כספי המדינה.  אני לא מזלזל בביקורת המדינה, ובאמת צניעות היא שאיפתי ממנהיגי. אבל יש רושם שהפעם קיימת כאן קיימת רדיפה שכבר תש כוחה למצוא סיבות אחרות ולא יודעת מנין עוד לתקוף, ולכן נתפסת עכשיו למימון נסיעות. 

עלי לומר שראש הממשלה אהוד אולמרט הואשם בהרבה האשמות, שלגבי כולן כנראה היתה סיבה טובה לתפוס אותו, אבל מן הרגע הראשון ראיתי בפרשת "ראשונטורס" שבה האשימו אותו בטיסות המשפחה במימון כזה או אחר, פרשה קטנונית ומיותרת.
 
עכשיו חוזרים לנסות לתקוף את נתניהו באשמת תענוגות טיסה. סילחו לי, מדובר בכלל בעבודה, ואני מודיע לכם שהוא היה (כמוני) מוותר על חצי מאותן טיסות ועל השהות בחצי מאותם חדרי מלון. די, כולם הבינו, גם נתניהו, ואני מניח שגם השרים האחרים, שהאווירה היא כזו שכל טיסה לחו"ל נראית כמתנה מנקרת עיניים ולכן צריך לנסות לנסוע מה שפחות. מה שלא תעשה, לא יראה טוב. אם עלית למטוס, לא תצא מן הביקורת. 
 

הדבר הקטנוני ביותר הוא האשמת נתניהו (ואחרים, אבל את לגבי האחרים, מי ייתן לזה כותרת) בניצול נקודת הטיסה. אני זוכר שפעם נשלחתי על ידי גוף לאומי לחו"ל ואז החתימו אותי על טופס שבו התבקשתי לוותר על נקודות הטיסה. חתמתי בשמחה, אבל זה מעלה בי תהייה: מדוע בעצם לא עושים כך לגבי כל נסיעת שר או אפילו חבר כנסת או מנהל בשירות המדינה? מדוע בעצם לא מסכמים עם אל על או כל חברת תעופה אחרת שהנקודות עוברות אוטומטית לרשות המדינה שמשלמת את הכרטיס? מדוע משאירים את הנקודות אצל מי שנשלח, באופן מכשיל שבכלל מעורר בו סברה די מבוססת שהנקודות הן אישיות, ואם הוא לא ינצל אותן הן פשוט ייעלמו. לא, משאירים את הנקודות אצל האישיות שטסה, ואז אורבים עד שאותה אישיות תשתמש בהן. הפעם זה היה ביבי.