כידוע, לאחרונה התקשורת עוסקת רבות בתחקירים ובבדיקות על כל מיני חברות וארגונים במשק, ולחברות לא נותר אלא לשלוח תגובה. לצערה של התגובה, קוראים אותה במהירות של 500 קמ"ש, בדקות האחרונות של התוכנית, רק כדי לצאת ידי חובה. וחבל. התגובה היא מלאכת מחשבת, היא יצירה ספרותית עצמאית, שלא זוכה להכרה ולא לתהילה שלה היא ראויה. המדור שם לו למטרה להעמיד את מוסד התגובה במרכז הבמה. לפניכם כמה תגובות דמיוניות לתחקירים בדיוניים.



תגובת בית המטבחיים לתחקיר ששודר:


בית המטבחיים "שחיטה שקטה" בנהריה עושה כל שביכולתו על מנת לשמור על בעלי החיים. אם התמונות שנראו בכתבה אכן נכונות (ונציין בזאת, שהמצלמה, מטבעה, מצלמת רק זווית אחת של התעללות, לכאורה, בעגל, ואולי אם היו זוויות נוספות הדבר היה שופך אור חדש על האירוע) בית המטבחיים רואה זאת בחומרה רבה.



מנהל בית המטבחיים יוסי להב נתן הוראה חד־משמעית לאסור על שימוש בקלשון תלת–שיניים על מנת לזרז את העגלים והפרות אל תוך המשחטה, והורה לפועלים לחזור לעבוד עם מעדר רגיל. כמו כן, נטפל בחומרה גם בפועלים שנראים מטיחים את ראשה של הפרה בקיר. הפועלים ננזפו והובהר להם שהתנהגות זו אינה הולמת את בית המטבחיים, שחרת על דגלו לחמול על בעלי החיים. בהזדמנות זו אנחנו רוצים לאחל לכל בית ישראל חג שמח, שקט ובתיאבון, יש אחלה סטייקים לחג.



תגובת מערכת התוכנית "הכל הולך" לביקורת שהופנתה אליה:

התוכנית "הכל הולך" היא תוכנית בידור, וצר לנו על כל אדם שסיים תואר ראשון ומעלה שכתב שהוא נפגע "מההומור הפיזי הבסיסי המשודר במסגרת המשחקים בתוכנית". קראנו גם את המחאה של בני ה–15 ומעלה שטוענים שהומור זה אינו מתאים לגילם, אך אנו לא מוצאים אותה מוצדקת. ידוע לכל בר בי רב שאישה מלאה המחליקה בשיפוע מצחיקה כל אדם בכל גיל.



אשר לטענה המופרכת, ש"כשמה כן היא, ב'הכל הולך' אכן כל הומור 'הולך', ואין מבוגר אחראי שיעצור את האינפנטיליזציה של התוכנית", הדברים אינם ראויים לתגובה, וכל מה שנותר לנו הוא להגיד אונ'לכם ואונ'לכם פחחחחח, להוציא לשון ולעשות עם הידיים קרניים על הראש ולצלם את כל זה לסטורי מזלזל באינסטוש.



תגובתה של חברת המחשבים "א.א.א - אמינות ושירות מחשבים מעולים במחירים מצחיקים בע"מ" לתחקיר:


נדהמנו לקבל את ממצאי ה"תחקיר" השקרי שלכם על אודות מחשבים שמכרנו בחודשים האחרונים לקשישים ברחבי הארץ. יצוין בזאת שחברתנו מאמינה באמרה: "מחשב פטיש לכל קשיש", ולכן פנתה בתקופה האחרונה לאלפי קשישים בבתי אבות כדי לשכנעם לרכוש את הצעקה האחרונה בעולם המחשבים, מתוך אמונה שגם בתקופה האחרונה לחייהם מגיע לאבות שלנו להיות מחוברים לקדמה ולחדשנות.



נציין שנטייתם של הקשישים למות מיד לאחר הרכישה אינה באחריותנו, כך שלא נותר לנו אלא לאסוף בחזרה אלינו את המחשבים המיותמים. דיילת המחשבים שלנו החתימה את אותם קשישים על הטפסים וחלקם אף הציעו מרצונם הטוב להעביר על שם החברה שלנו את הבעלות על הדירה שלהם, ואכן הבתים עברו על שמנו על פי כל דין. אי לכך גם שינינו את שמה של חברתנו ל"א.א.א. אמינות ושירות מחשבים מעולים במחירים מצחיקים, וגם נדל"ן בע"מ".


החברה שלנו מחבקת כל אדם וכל קשיש, ובייחוד קשיש הנוטה למות - באשר הוא. אנו מקווים שהתקשורת תפסיק להתעסק בפייק ניוז ותתחיל לפרגן לחברות שמחפשות לעשות רק טוב לעם ישראל.



תגובת דאע"ש על ההאשמות העולות בשידורי החדשות:


ארגון דאע"ש הוא ארגון וולנטרי של נאמנים אידיאולוגיים מכל העולם. התמונות שהוצגו כאילו פעילים של הארגון השליכו הומוסקסואלים מגג של בניין, מציגות רק חלק מהתמונה הכללית. המטרה היא לתת ללהט"ב את החופש לבחור כיצד לנחות על הקרקע. באשר לפרשנים המכנים את דאע"ש "ארגון טרור", הרי מדובר בהכפשה חסרת בסיס, ואנו מתייעצים עם המחלקה המשפטית לתביעת דיבה. בהזדמנות זו אנו רוצים להזכיר לכל תומכינו ברחבי העולם ליטול משאית ולנסוע כחוק ברחובות ראשיים באזורים מרכזיים. בהצלחה.