שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב. שופטת בית משפט השלום בירושלים, מלכה אביב, קבעה אתמול כי המדינה תשלם פיצויים חסרי תקדים בסך חצי מיליון שקלים ליהודה גליק משום שמנעה ממנו לעסוק בעבודתו – הדרכת תיירים על הר הבית במשך שנתיים. וגם פסקה לו 150,000 שקלים הוצאות משפטיות.



השופטת אמרה שמדיניות המשטרה היתה בגדר שימוש לרעה בכוח, תוך ניצול השררה והסמכויות על גבו של האזרח הפשוט. זהו פתח לשלטון הכוח המכניע את האזרח באמצעים פסולים. עד כאן השופטת אביב. ואני אוסיף: המשטרה סימנה את יהודה גליק כגורם מתסיס ומסוכן בהר הבית. היא שברה את מטה לחמו. ומנעה ממנו להתפרנס. כשהתנפלה עליו מפגינה מוסלמית – הוגש כתב אישום דוקא נגדו. המחבל הערבי שירה בגליק לפני 4 חודשים ופצע אותו קשה היה זה שלחץ על ההדק. את עיגול המטרה שרטטה משטרת ישראל.



האזינו לקטע»


שלום אני בן כספית ואני היום השוטר הרע. האחים הנאהבים והנעימים, אסף ואלון בדירי ממושב אחיסמך, גיבורי הסרטון החדש "פתח את החדר", הם חתני פרס השוטר הרע להיום, והם גברו על החשודים הישראלים בסיוע לחמאס. כן, אני יודע שאתם מרימים גבה עכשיו, כי אתם אומרים שלסייע לארגון טרור רצחני זה הרבה יותר חמור, ואתם צודקים, אבל באלה מבינינו שעוזרים לחמאס יש מי שיטפל, עושה את זה השב"כ ועושה את זה מצויין, באלה מתוכנו שהופכים את החיים כאן למשהו בלתי נסבל אף אחד לא מטפל.

הרי המשטרה באילת שהוזעקה למלון עיכבה את האחים האלה לחקירה, שחררה אותם מיד, פתחה תיק, ותסגור אותו בעוד שנה וחצי מחוסר עניין לציבור. ואני אומר לכם שיש לציבור הרבה עניין באיכות החיים שלו בארץ הזאת, אבל למרבה הצער אין מי שיטפל בעניין הזה.

מתוך התכנית "חמש בערב", כל יום ב-17:00 ב"רדיו ללא הפסקה"