שלום, אני בן כספית ואני השוטר הרע
נראיתי אתמול את התחקיר של חדשות עשר על משחטת העופות של זוגלובק, ושאלתי את עצמי עוד כמה תחקירים יפורסמו על החברה הזו עד שמישהו יעשה משהו אמיתי בנוגע לזה, ולא רק יבדוק ויבטיח שזה לא יקרה שוב.

התמונות ששודרו אתמול חצו מבחינתי קו אדום של אנושיות, של מוסריות, של מותר האדם מן הבהמה או העוף, נדמה לי שעל פי הסטנדרטים הנהוגים בזוגלובק נכון יותר להגיד מותר העוף על האדם, אני מקווה ששר החקלאות אורי אריאל שהורה אתמול בצדק לסגור את המשחטה הזו לא יישבר מהר כמו קודמיו ולא יאשר לפתוח אותה שוב עד שיינקטו שם צעדים אמיתיים, ולא רק הבטחות.
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הטוב
קצת מאוחר , אבל משהו שכתב בני ציפר בהארץ ביום ששי האחרון ראוי לשבח. ההרס השיטתי של האוצרות הארכיאולוגיים שמבצע דאעש בערים העתיקות של ארם נהריים.

הפיכת תיאטרון עתיק בתדמור לזירת הוצאות להורג המוניות גרמה לעורך הספרות התרבות והאמנות של הארץ להודות לכל המעצמות הקולוניאליות ששדדו באופן שיטתי במאות הקודמות את אוצרות הארכיאולוגיה והאומנות מהמושבות שלהן וגדשו בהן את הלובר והמוזיאון הבריטי.

ציפר מברך אותן על שהצילו את שכיות התרבות האנושית מידי הברברים. מפתיעה לא פחות , היתה הערתו של ציפר ואני מצטט מהזיכרון , כי באותה מידה יש לברך את עמותות הימין החופרות את מכמני התרבות שלנו בארץ ומצילות אותן מהרס מכוון למטרות שוד או ונדליזם. באמת, רק מי שרוצה למחות את עקבות העם היהודי בארץ יכול להיאבק נגד עמותת אלעד ולתמוך בהרס העתיקות שמבצעים כאן הברברים שלנו.