השמאל לא למד \ עו"ד משה הרשקוביץ

כשבנימין נתניהו נבחר בפעם הראשונה לראשות הממשלה, אמר אביו, פרופסור בן ציון נתניהו, כי "הם" לא יתנו לו לכהן כראוי כראש ממשלה
כבר כ־20 שנה קודם לכן, בשנת 1977, הכריז יצחק בן אהרון, מראשי מפלגת העבודה, שאין הוא מכבד את החלטת העם שבחר במנחם בגין. ואכן, הם עשו הכל כדי למרר את חייו.

נתניהו ומשפחתו סומנו כמטרה ומאז שנבחר לראשות הממשלה לא מפסיקה התקשורת, המנוהלת על ידי השמאל, לרדוף אותו ללא לאות שמענו בעבר על פרשיות הבקבוקים, הנעליים והמתנות שקיבלה רעייתו שרה. מכל ההאשמות לא יצא דבר, אבל את חייו מיררו.

השמאל מקווה כי בעזרת בתי המשפט והתקשורת הוא יאכוף את רצונו ויבטל את החלטות הכנסת הנבחרת והחלטת העם וידיח ראש ממשלה נבחר. הם עושים זאת בעזרת אנשים שחשודים שפשעו (גנור והרו), שאמורים היו לשבת בכלא ובעזרת אנשי שמאל שאיבדו את אהבתם לארץ ישראל.

הם שוכחים שב־20 השנים האחרונות, מול הגלים הסוערים בארה"ב של אובמה, מול המפלות הכלכליות בעולם כולו, ומול אנטישמיות גוברת - הצליח ראש הממשלה לנווט ולחזק את מדינת ישראל.
הכותב הוא חבר מרכז הליכוד

לבער את השחיתות \ גיל שמואלי

הרעל הארסי ביותר שעלול להרעיל את האדם טמון במילים "כאן מותר", אמר זאב ז'בוטינסקי, אבי התנועה הרוויזיוניסטית. מי שמיישר קו עם שחיתות במקום לבער אותה ומי שמגונן לכאורה על שחיתות, מקומו לא בליכוד בפרט ובחיים הציבוריים בכלל.

מנחם בגין נלחם כל חייו נגד השחיתות, העסקנות והסיאוב הממסדי של מפא"י. הוא הקפיד על שמירת הערכים שהנחיל לנו - יושרה, נקיון כפיים, דרך ארץ, צניעות, תום לב ויושר.

יש לשמור על כבודו של אביחי מנדלבליט, היועץ המשפטי לממשלה. לא יעלה על הדעת שהליכוד לא יוציא הודעה פשוטה ובהירה: ברגע שתוגש המלצה לכתב אישום ומנדלבליט יחליט, חלילה, כי נפל דבר בישראל - אין לעומד בראש הליכוד לגיטימציה להמשיך לאחוז בקרנות המזבח. עליו למסור הודעה לאומה, להסביר את גרסתו, ואחר כך להיכנס לנבצרות, כמקובל בכל מדינה מתוקנת ותחת כל משטר דמוקרטי שומר חוק.

גדלנו בימין, הכי ימין שיש, ואנחנו רוצים מנהיגות נקייה, צחה, שאין ולא תהיה שום סיבה לחקור אותה. אם אכן נפל דבר, על ראש הממשלה בנימין נתניהו לזוז הצדה ולא לגרור תנועה שלמה, מפלגה שלמה ומדינה שלמה בנושאים הללו.
הכותב הוא חבר מרכז ליכוד, יו"ר חוג נאמני חירות בליכוד וחבר מכון ז'בוטינסקי (הביא לדפוס: אריק בנדר)