זה לא יכול להימשך כך.



הפסד להפועל עכו? עד כדי כך נמוך הצליחו בכרמל להגיע? פעמיים להפסיד לעכו בעונה אחת? אתם יודעים מה? לא הגיע הזמן לפטר את גיא לוזון? בקצב הזה עוד רגע לא יהיה מה להציל. שחר חייב להתעורר ולפטר את המאמן. הוא לא שומע את הקהל? הוא לא קורא את התקשורת? תפטר כבר את גיא לוזון ותתחילו לנצח!



בסדר, אז זה לא מצחיק. אני לא קטורזה, אבל אני יודע שלפני ששולחים מאמן הביתה, לפחות מחפשים לו מחליף, גם אם המצב נראה אבוד בצורה טוטאלית. אולי שחר ואלאך קיוו לשינוי מתוך התלהבות, אבל הירוקים מהכרמל כבר מזמן סיימו את עניין ההתלהבות, ועברו למהלכים הזויים אפילו בקנה המידה שלנו. הלו, תתעוררו, כדורגל זה לא מתמטיקה. שני עוזרים אינם שווים מאמן אחד.



אני קורא ושומע שהמנהל הטכני, מו אלאך הוא איש מקצוע ממדרגה ראשונה. אנשים שאני מחזיק מדעתם אומרים את זה, אז כנראה שהוא באמת תותח. רק שעדיין לא הבנתי מה הוא עשה? הביא לגיא לוזון עוזר ולמחרת פיטר את לוזון? הביא עוזר שמספר לנו שמכבי חיפה חיה לה מיום ליום? ואיזה מזל שהביאו הולנדי בקנה מידה כל כך גדול כדי לגלות שמסתתר במועדון איתי מרדכי ולמנות אותו לעוזר מאמן נוסף.



יעקב שחר הוא אחד מנכסי צאן הברזל של הכדורגל הישראלי. של הספורט הישראלי. אבל זה לא שחר שאני זוכר ומכיר. אם מכבי תל אביב משחררת בקיץ לך את אלברמן ובן הרוש ככה בקלות – זה לא גורם לך לחשוד? אתה הלא המצאת את זה שלעולם לא מחזקים יריבה. אתה זה שקבעת את המהלכים בלוח השחמט, אבל עכשיו זה נראה כאילו שינו לך את החוקים, ואתה פשוט לא מסוגל להתמודד.



כמה שחקנים פצועים נכנסו להרכב של מכבי חיפה. שאלתי איש מקצוע - כמה זמן נדרש לשחקן בריא לחזור מפגרה של שבועיים. "בין חודש לשישה שבועות" הייתה התשובה. אז איך לעזאזל אתם בונים על שחקן שלא נגע בכדור שנה שנתיים ושלוש – שיבוא ויהיה רכש בריא וחזק?



מכבי חיפה כנראה לא תרד ליגה, כי הכסף הוא כל כך גדול ובהחלט עושה את ההבדל. אבל עונה כזו לא יכולה להתקבל במועדון שהיה בנוי כל כך טוב, עם התנאים ברמה הגבוהה של אירופה. לאוהדי מכבי חיפה לא מגיע הגיהינום הזה שהם עוברים, גם אם לשחר מותר לעשות בכסף שלו מה שהוא רוצה.