כמו כל עם ישראל, נחשפתי בימים האחרונים למבול השמועות והרחשים סביב הפרשיות השונות הקשורות בראש הממשלה. גם בתיקים האחרונים שנחשפו, מדובר באותם נושאים שבהם לא הוכח קשר ישיר של ראש הממשלה לנושא, והדברים עתידים להסתיים על מפתן דלתו בדיוק כפי שהיה בפרשיות הקודמות. כרגע קיימת לראש הממשלה חזקת החפות.
מאז ומתמיד לא נגרר הציבור החרדי אחרי הכותרות וההדלפות בתקשורת הכללית. אנחנו תמיד מקשיבים יותר לאמת ופחות לספקולציות. הציבור החרדי, שמרגיש נרדף תמיד, עומד לצד הנרדף והחלש. מיותר לציין כי איננו תומכים במעשי שחיתות, אבל אנחנו יודעים להקשיב היטב לשני הצדדים, ועדיין עומדת לראש הממשלה חזקת החפות בנושא הזה.
חשוב להדגיש, ישנו הבדל מהותי בין פרשיות על סיקור אוהד או מתנות לבין פגיעה ממשית במדינה כמו בתיק הצוללות. לעזור לאנשים זו מהות השליחות שלנו בכנסת. לסייע לאדם שמבקש טובה בוויזה או בנושא אחר, זוהי מטרתנו כאן בכנסת. כל העיסוק אינו מלבב, אך אנחנו רואים את ראש הממשלה כמי שיש לו לגיטימיות למלא את תפקידו עד מועד הבחירות המתוכנן, ועל הממשלה למלא את ימיה.

לראש הממשלה יש כישורים מיוחדים. אנחנו רואים כיצד הוא מצליח לתפקד למרות כל העננה הזו. טבעה של קואליציה שמורכבת מסיעות שונות, דעות שונות ואף השקפות השונות זו מזו מקצה לקצה, היא להתאחד כדי לעשות טוב למען אזרחי ישראל. למרות החקירות, הקואליציה מתפקדת מצוין. זה עדיין לא מצב המחייב את הקואליציה להתפרק. גם אם יוחלט שהולכים לבחירות, לא יהיו אלה שותפות הקואליציה, אלא ראש הממשלה עצמו שיחליט על כך מסיבותיו הוא. אנחנו מקווים שראש הממשלה לא יקדים את הבחירות עקב כך. 
 
הכותב הוא חבר סיעת יהדות התורה ויו"ר ועדת המדע והטכנולוגיה של הכנסת