כותרת הענק "עד מדינה" בעיתונים תמיד נראית מאיימת. אבל כשהרועה קורא כבר פעם שלישית "זאב זאב" זה כבר נשמע פחות מאיים. הציבור הרחב יודע לראות את המציאות בצורה נכונה, ומזהה כאן סוג של ריטואל חוזר ולא מתרגש. אפילו להפך. נראה שישנם גורמים בעלי אינטרס שעושים כל שביכולתם כדי להוריד את מפלגת הליכוד והעומד בראשה בנימין נתניהו.
 
קשה שלא לראות את המגמתיות בסיקור, את ה"אנטי־ביבי" מצד אותם גורמים גם בתקשורת וגם בתוך המערכות השונות. השופטת המופתעת ודוברת המשטרה תומכת לפיד הן רק קצה־קצהו של הסיפור ומה שאנחנו רואים מעל לפני השטח, אולם הדברים שאנו לא רואים הם הם הסיפור האמיתי.

גם גורמי התקשורת כבר לא מסתירים מהיכן הם מקבלים את המידע - רינה מצליח לא הסתירה את זה ב"אולפן שישי" כאשר אמרה כי מאז שחקירת 4000 הגיעה למשטרה המידע התחיל להגיע באופן שוטף. אז גם אם המפכ"ל אלשיך טוען שלא, ברור לכל בר דעת מהיכן מקבלים הכתבים את המידע שלהם.

שתי האמירות "שלטון מחליפים בקלפי" ו"כל אדם הוא אשם עד שתוכח חפותו" נשמעות כבר מעט קלישאתיות, אבל יש אנשים במדינה שצריכים כנראה להפנים את זה. רובו המוחלט של העם מבין. הסקרים משבוע לשבוע מראים על התחזקות של הליכוד ומעידים על האמון הציבורי בנתניהו. 

ככל שכותרות העיתונים כתובות בפונט גדול יותר, כך גם התמיכה בליכוד ובנתניהו הולכת וגדלה. במידה רבה ראינו זאת גם במערכת הבחירות האחרונה לכנסת. אז אם אנחנו הולכים למערכת בחירות נוספת, ייתכן שעוד נודה לעורכי העיתונים.

הכותב הוא יו"ר צעירי הליכוד