חברות הנדל"ן הגדולות מדווחות על עליה במכירות. בעקבות הנתונים שפורסמו על ידי הלמ"ס על עליה בביקוש לדירות חברות נדל"ן גדולות מדווחות דם ה ם על גידול במכירות.



בשיחה עם מעריב אבי רוזן, משנה למנכ"ל חברת נוה מקבוצת נכסים ובניין,  אמר: "מאז פיזור הממשלה וההכרה שחוק מע"מ אפס על דירות לא יצא לפועל, השתחררו הרבה מאוד ביקושים לדירות חדשות, ביקושים שהיו כבושים לאור המתנה הגלומה בחוק מע"מ אפס".

"משרדי המכירות שלנו בכל רחבי הארץ מדווחות על לקוחות שרוצים לבצע עסקאות מיד שכן הם כבר לא מאמינים להבטחות הממשלה על ירידה במחיר הדירות חוששים מי המשך עליית מחירים ורוצים לקנות עכשיו. במהלך חודש נובמבר הביקורים עצום גדלו בכ 20% לעומת החודש הקודם. ומאחר וההיצע לא צפוי לגדול התוצאה תהיה עליית מחירים".
 
"נוה" היא לא החברה  היחידה שמדווחת על קפיצה במכירות בנובמבר  גם באפריקה ישראלדווח על גידול חד במכירות. ליאת דנינו-ישראלי, סמנכ"לית שיווק ומכירות באפריקה ישראל מגורים סיפרה למעריב : "אנחנו מזהים גידול חד במכירות בנובמבר לעומת אוקטובר בכל האזורים" יש לציין שגם משרדי הטווח מדווחים על גידולך במכירות שכן בגלל ביטול מע"ם אפס לזוגות הצעירים אין יותר העדפה לרכוש דירה חדשה כך שהביקוש לדירות יד שניה גדל גם.