מישהו איפה שהוא חשב משום מה שהעולם זקוק לגרסה חדשה של “אנני" – אגדת המרשמלו האמריקאית על הילדה היתומה החייכנית שחייה משתנים לאחר שמיליארדר אקסצנטרי מאמץ אותה למשך שבוע, ובניגוד לתוכניותיו המקוריות מתאהב בילדה הקטנה ולראשונה פותח את לבו.  מישהו איפה שהוא חשב משום מה שהעולם זקוק לגרסה חדשה של “אנני" – אגדת המרשמלו האמריקאית על הילדה היתומה החייכנית שחייה משתנים לאחר שמיליארדר אקסצנטרי מאמץ אותה למשך שבוע, ובניגוד לתוכניותיו המקוריות מתאהב בילדה הקטנה ולראשונה פותח את לבו. 

וכך קיבלנו עיבוד קולנועי חדש ל"אנני", בבימויו של וויל גלוק (“ידידים פלוס", “באה בקלות"), עם טוויסט שחור, עלילה המתרחשת בהווה וגרסאות פופ חדשות ללהיטים המוכרים, בחסות הכוכבת האוסטרלית סיה. ג'יימי פוקס, זוכה פרס האוסקר וגלובוס הזהב על תפקידו בסרט “ריי", המגולל את חייו של ריי צ'ארלס, מגלם בסרט החדש את וויל סטאקס – טייקון תקשורת סלולרית ואיש פוליטי בכיר המשיק קמפיין שבו הוא מאמץ את אנני; ואילו קמרון דיאז נכנסת לנעליה של האם המאמצת המרשעת – מיס האניגן.
הפעם היתומה היא ילדה שחורה, שאותה מגלמת קוונז'יין ואליס בת ה-11 , שכבר קבעה שיא בתור השחקנית הצעירה ביותר שהייתה מועמדת לפרס השחקנית הטובה ביותר באוסקר על תפקידה בסרט “חיות הדרום הפראי". אבל אנני לא נולדה שחורה והיא גם לא נולדה עם שיר ורון בלב. 

אנני נולדה בתור “היתומה הקטנה אנני" (Little Orphan Annie ) – רצועת קומיקס יומית בעיתונות האמריקאית, שפורסמה לראשונה ב- 1924. בשנת 1977 עובד הקומיקס למחזמר מצליח שהניב שני להיטי ענק: “ "Tomorrow (שזכה בין היתר לביצוע של ברברה סטרייסנד, לגרסת דיסקו בביצוע גרייס ג'ונס ולליפסינק בשמלה אדומה וזקן של הקומיקאי זאק גאליפנאקיס ב"סאטרדיי נייט לייב"), ו- "Hard Knock Life", שכזכור סומפל על ידי ג'יי זי. גרסתו של ג'יי זי קיבלה אחר כך ביצוע מחודש של דוקטור איבל ומיני מי בסרט “אוסטין פאוורס -גולדממבר", ואותו ג'יי זי הפיק ביחד עם וויל סמית' את הסרט
החדש.
שינוי במסרים פוליטיים
המחזמר, שההפקה המקורית שלו רצה במשך שש שנים בברודוויי, קיבל שבעה פרסי טוני, ובמשך השנים זכה לעוד ועוד הפקות, כולל גרסאות מיוחדות לילדים, וכמובן גרסאות מקומיות שהופקו בארצות שונות ובשלל שפות; אלינו הוא הגיע בשנת 2001 , כשחני נחמיאס בתפקיד מיס האניגן ואריה מוסקונה בתפקיד איל ההון המאמץ. מזל שיוצר הקומיקס המקורי, הרולד גריי, מת עשור לפני עליית המחזמר לראשונה, שכן הוא לא היה אוהב את השינוי הרדיקלי במסרים הפוליטיים שסופחו ליתומה הקטנה ברגע שעלתה על במת ברודוויי. 
גריי החזיק בדעות ימניות מובהקות, ובאמצעות רצועת הקומיקס העביר ביקורת נגד מדיניות הרווחה. במחזמר ובעיבוד הקולנועי הראשון, לעומת זאת, עוזרת אנני הקטנה לנשיא פרנקלין רוזוולט להקים את הניו דיל – המדיניות הכלכלית והחברתית החדשה שננקטה בארצות הברית בשנות ה 30 של המאה הקודמת בתגובה לשפל הגדול ונועדה לעזור לשכבות החלשות – מדיניות שבפועל גריי התנגד לה נחרצות.
הסרט החדש, אגב, נפתח במיצג שעושה אנני הקטנה בבית ספרה בהארלם על רוזוולט, במסגרת פרויקטים אישיים שהילדים נדרשים להכין על נשיאי עבר. העיבוד הקולנועי הראשון של “אנני" נעשה על ידי הבמאי ג'ון יוסטון ב-1982 , בכיכובם של אלברט פיני, קרול בורנט, ברנדט פיטרס והילדה איילין קווין. הסרט הפך לקלאסיקה לכל המשפחה של האייטיז. מאז הספיק המיוזיקל להפוך לסרט טלוויזיה של ערוץ דיסני בסוף שנות ה-90 , בכיכובה של קאתי בייטס בתפקיד מיס האניגן; לזכות בסרט המשך טלוויזיוני בשם "Annie: A Royal Adventure“ בכיכובה של ג'ואן קולינס (הפעם אנני בת ה- 13 מגיעה לאנגליה) ואפילו לסרט בוליווד בשם King Uncle ". 
אבל עם כל הכבוד לכל העיבודים הללו וגם לעיבוד החדש – שבינינו, ספק אם יהפוך לקלאסיקה – נראה שאנני הקולנועית לנצח תיזכר בגרסת האייטיז שלה, כשעמדה עם פאת התלתלים הג'ינג'ית המגוחכת במרכז סרט הפיל גוד האולטימטיבי, שאופטימיות היתר שלו הולידה אינספור פרודיות ואזכורים בסדרות טלוויזיה ובסרטים, החל ב"סאות' פארק" וכלה ב"רוק 30 ". להזכירכם, קתלין טרנר אפילו רצחה את שכנתה בסרט “אמא סדרתית" של ג'ון ווטרס בזמן שזאת צפתה ב"אנני" בווידיאו ושרה לעצמה את “ Tomorrow " בחדווה. ובאמת שאי אפשר להאשים אותה.