אתמול התקיימה הלווייתו של פוסק הדור הרב שמואל הלוי וואזנר. עשרות אלפים הגיעו לחלוק כבוד אחרון ואיש לא יודע עדיין מדוע אבל ככל הנראה הייתה רשלנות כלשהי מצד המארגנים והייתה מהומה גדולה ובסופה הרוג ופצועים קשה. אנשים פשוט נרמסו. מני גירא-שוורץ, עיתונאי רדיו קול חי, שצפה באירוע ושידר אותו הזהיר ממש בשידור חי שנחשולי האדם והלחץ שהופעל עלולים לגרום לאסון ואכן כך היה. המון אסונות מתרחשים בארץ ישראל. 



48 שעות קודם מדינה שלמה עוקבת בחרדה אחרי "אירוע חטיפה לאומני". הזנקה של אלפי שוטרים, חיילים, יחידות מובחרות, מסוקים, צוותים טכניים לאיתור פלאפונים ולאיתור גורמים עוינים שעלולים היו להיות באזור, הטרדה והצקה לעשרות אלפי ערבים שגרים באזור, כניסות לבתים, חיפושים, עוצר.

כולם מחפשים מיקרוב בשם ניב אסרף שהוא וחברו עשו "תרגיל" צומי, הוא נפרד מחברה ורצה להרשים אותה. כל הגדרה שאני או מישהו אחר ננסה לתת לא ישנו כהוא זה את העובדה שהיה פה אירוע 'אללה יוסטור'. כמה השקיעו, כמה דאגה וחרדה הייתה במדינה. וכרגיל באירועים כאלה משפחת "הנעלם", "הנעדר", "החטוף", קראה לציבור להתפלל לשלומו והרבה אנשים מאמינים בני מאמינים ששמעו בקשה שכזו התפללו לשלומו.

ואז מצאו את המיקרוב הזה בסטלה שלו, בשק שינה עם קופסאות שימורים בוואדי ליד קריית ארבע מבסוט מהחיים. החבר שלו, חייבים לומר, עמד בחקירה קשה של אנשי כוחות הביטחון, המשטרה והשב"כ ולא הסגיר את העובדה שמדובר ב"תרגיל". רק באזור חצות הלילה הוא נשבר וסיפר שהמיקרוב שוכב בסבבה באיזה ואדי אוכל קופסת תירס  של 'פרי הגליל' ונהנה מייפי השמיים והכוכבים. 
 
ואז הגיעו אליו. צילומים מבית משפחתו הראו משפחה חמה ואוהבת שפצחה בצהלולים לכבוד זה שבני משפחתם חי והודו למתפללים על כך שבנם חי, אפשר לחשוב שבאמת עזרת השם הייתה פה במציאתו. אחותו המקסימה של "החטוף" הפליצה מול המצלמה את המשפט הענק שייזכר בהיסטוריה של העם היהודי: "כשאני אראה אותו אני אתן לו מכות כי בגללו לא עשיתי גבות". יש פה גם חרוז, הייתי מציע לחבר נוי אלוש שעושה שירים מצחיקים להשתמש בזה, זה קטע קלאסי. 


צריך לקרוע לניב אסרף את הצורה ולתת לו את זמן המאסר הכי ממושך שאפשר על פי חוק, לו ולחבר שלו. כתוב ב'מעריב' שזה עלה מאות אלפי שקלים, למעשה זה עלה עשרות מיליונים. מסוקים הוקפצו, אנשים הובאו בבהילות מהבתים, יחידות מובחרות, עדכוני טלפונים והיסטריה כללית.

זה רק מה שהיה חסר למדינת ישראל כעת, אירוע חבלה לאומני, חייל שזה עתה השתחרר וחברו. אללה יוסטור. האנשים האלה לא שווים דיבור אבל זה רק מראה לכם שלפעמים קורים דברים וכל המומחים ישר קופצים ומסבירים איזה ארגון יכול היה לעשות את זה ולמה דווקא עכשיו, תיאוריות על גבי תיאוריות. אגב אף אחד מחברי הממשלה לא מצא לנכון להתנצל בפני אותם אלפים רבים של ערבים שהוטרדו על לא עוול בכפם ולא יכלו להיכנס או לצאת מביתם ולא להגיע לשום מקום, שום דבר, עוצר.