שוטר שנכח באירוע של חפץ חשוד בחולון אתמול (ראשון) תועד תוקף ומכה את חייל צה"ל, רב"ט דמאס פקדו ולאחר מכן עוצר אותו ללא סיבה נראית לעין. בעקבות הסרטון, משטרת ישראל הודיעה כי השעתה השוטר והעבירה את חומר החקירה, שצולם על ידי שכנים, למחלקה לחקירות שוטרים.



בסרטון, שהועלה לרשת על ידי שכנים שתפסו את האירוע במצלמת אבטחה, נראה החייל כשהוא עומד במקום ונמצא על אופניו, ואז השוטר מבקש ממנו בכוח לזוז מהמקום, ככל הנראה בשל חפץ חשוד. הוא לא ממתין כמה שניות וכבר חובט בחייל, מכה אותו נמרצות, ועוצר אותו בעזרתו של שוטר נוסף.
 מהמשטרה נמסר כי "מדובר באירוע שהחל אתמול בשעה 18:00. בעקבות חשד לחפץ חשוד בחולון. העולה מהסרטון הנצפה לא עולה בקנה אחד עם ערכי משטרת ישראל ואנו מגנים התנהגות מעין זו. חומר החקירה הועבר למח"ש והשוטר הושעה".

ח"כ אברהם נגוסה שוחח עם החייל אשר שוחרר הבוקר ממעצר ולאחר מכן פנה אל מפכ"ל המשטרה יוחנן דנינו בדרישה להעמיד את שני השוטרים לדין באופן מידי.  ח"כ נגוסה ציין כי האירוע לא יעבור בשתיקה והוסיף כי הוא "מזועזע מכך שאירוע מסוג זה מתרחש במדינת ישראל שצריכה להיות בית חם ודמוקרטי עבור כלל אזרחיה ובוודאי שעבור חייליה. מדובר בהפרה בוטה של חוק היסוד "כבוד האדם וחירותו" דווקא על ידי אלו האמורים להיות אחראים על אכיפת החוק".