כתובות גרפיטי בערבית נמצאו על לוחות של מיכלי דלק בארבעה מטוסי איזי-ג'ט בשדות תעופה צרפתיים. חקירה נפתחה בנושא על ידי הרשויות הצרפתיות, ושמות שדות התעופה שבהן נתגלו הכתובות לא משוחררות לעיתונות עקב סיבות ביטחוניות.
ליסה בין, מנהלת בטיחות טיסה באיזי-ג'ט, הודיעה לעובדי החברה על כתובות הגרפיטי באמצעות אימייל, שבו כתבה "נכון להיום היו לנו ארבעה מטוסים בצרפת שבהם רוססו כתובות גריפיטי בחלק הפנימי של לוחיות הדלק, ודלת שירותים אחת עם כתובת בערבית עליה".
דוברת איזי-ג'ט אמר כי העניין אינו נחשב כאיום ולא היה צורך להוריד אף נוסע מהמטוסים. לדבריה, "איזי-ג'ט העריכה את הנושא, בכל פעם תוך התייעצות מלאה עם הרשויות, והיא לגמרי מאמינה שלא מדובר ביותר מגרפיטי. איזי-ג'ט לוקחת ברצינות מלאה כל סוגיה הקשורה לביטחון הטיסה ולא תבצע טיסה אלא אם היא מסופקת לגמרי כי זה בטוח להוציא טיסה לפועל".

כתובות הגרפיטי נמצאו פחות משבועיים אחרי ש-130 איש נהרגו בהתקפות טרור בעיר הבירה של צרפת.
פיליפ באום, אחראי ביטחון אווירי בינלאומי, אמר ל"סאן": "כתובת גרפיטי כשלעצמה לא מזיקה לאף אחד, אבל היכולת לרסס אותה על טנק דלק מדאיגה. כמובן שאנחנו יודעים שישנם אנשים שעובדים באזורים מוגבלי כניסה בשדות תעופה, שיש להם סימפטיה למיליטנטים קיצוניים".