שמירה על עבודה חדשה דומה להשקה של מוצר מצליח - לאחר שבילנו זמן רב בהכנת וארגון הקמפיין, כעת המוצר נמצא בשוק. בדיוק כמו בהשקת מוצר חדש, לאחר שהרווחנו ביושר את המשרה החדשה, אנחנו משקיעים ללא הרף על מנת לשמר את ההצלחה גם לטווח הארוך. אז כיצד להתחיל בעבודה החדשה ברגל ימין? לשם כך נדרש מחקר קטן אך ממוקד. קיבצנו עבורכם את עשרת החוקים החשובים, כפי שפורסמו במגזין careerealism.


1. הכירו את "שחקני המפתח" של הארגון
הפקת תוצאות לטווח ארוך חשובה יותר מהשפעה מידית. בהתאם לחברה שלך ולסיבה ששכרו אותך, תהיה לך תקופת הסתגלות של 30 עד 90 ימים במקום החדש. יהיה נכון להשתמש בחכמה בזמן זה על מנת להכיר את האנשים ותפקידיהם, ולפתח עמם קשרים. 

2. אין כזה דבר "אני לא טוב בשמות"
זכור את שמות העובדים לצדך, ותמיד אמור אותם בחיוך. תמיד טוב לשדר גישה חיובית. כשנערכת היכרות בין אנשים, רוב בני האדם נוטים לשכוח את שמותיהם. אם זה קרה לכם, הביטו להם ישר בעיניים ואמרו: "אני מצטער, תוכל לומר לי את שמך שוב?", ולאחר מכן חזרו על שמם. במהלך השבוע אמרו את שמותיהם בנוכחותם לפחות פעם או פעמיים בשבוע, זה תמיד מחמיא.
3. לא להגזים בשיחות
כשעמיתים לעבודה מספרים לך שסוף השבוע/ ארוחת הצהריים/ הערב שלהם היו "טובים מאוד", ושואלים מיד לאחר מכן: "ואיך שלך"?, הם אינם מעוניינים בהכרח בשיחה מעמיקה. אם הם ישמעו פרטים רבים מידי לפני שהם מכירים אותך באמת, זה ימנע מהם לשאול בפעם הבאה.
4. שים לב כיצד החברה גורמת לדברים לקרות
זה כולל את סגנון הניהול של החברה, של הבוס שלך, והתרבות של החברה. הפוך להיות "סטודנט" של המנהלים שלך ולמד מהם.
5. בלי ריכולים: שמרו על קלאסיות
אל תיגרר לפטפוטים או לשיחות רכילות. חייך, הנהן בהסכמה אם אתה חייב, אבל אל תרכל. אם תעשה זאת - אנשים ככל הנראה לא יסמכו עלייך. בפועל, אם נתקלים בסיטואציות מסוג זה, כדאי להיות מאזינים טובים ולשקול כל מה שאתם שומעים. וגם אם אתם לא עומדים בפיתוי - נשכו את הלשון, אחרת תישאו בתוצאות.
6. הרווח את אמונם של אחרים
תן קרדיט והחמא להישגים של אחרים. היה צנוע כאשר אתה מקבל מחמאות על עבודתך, ואמור רק "תודה רבה". 
7. התייעץ עם הבוס שלך
הקפד לשאול שאלות מעת לעת, אך היזהר שלא להציג את שאלותיך באופן בו יישמע כאילו אתה מבקר את הנפשות הפועלות.
8. הוכח לבוס שלך כי אתה רציני
הראה את רצינותך וכוונותייך בתחומי העבודה אחרי "תקופת ההסתגלות" (ראו סעיף 1). ביום הראשון לאחר התקופה ארגן סדרת פגישות קצרות אשר במהלכן תבטיח כי אתה והבוס שלך מדברים באותה השפה. גרום לו לתמוך ביעדים שלך.
9. תכנן את לוח הזמנים 
נהל יומן בו ציין מה שאתה רואה שניתן לשפר, לשנות, ולהשיג, אך לעולם אל תחלוק את הדברים עם עמיתים לעבודה - מישהו עלול לגנוב את הרעיונות שלך.
10. עמוד על המשמר
מהיום הראשון, היה מודע להישגים שלך. היה מודע לכולם - אפילו הקטנים ביותר. המצבים שהיית בהם, הזדמנויות שראית, פעולות בהם נקטת והתוצאות. בכך, תהיה מוכן טוב יותר לחוות הדעת הראשונה שלך, בדיוק כמו שהיית מוכן לראיון שלך. מאחר שרוב המעסיקים רגילים כי העובדים נוקטים בגישה פסיבית מאוד לביקורת, מהלך זה צפוי להיות מוערך ביותר.