עמותת VIBE ISRAEL - הפועלת לשיפור תדמית ישראל בעולם בראשות ג'ואנה לנדאו מנכ"לית ומייסדת העמותה - מארחת השבוע משלחת של שישה מובילי דעת קהל ברשתות החברתיות, מארבע יבשות, הכותבים על קולינריה עבור מיליוני קוראים ברחבי העולם. במסגרת הסיור התארחו הבלוגרים במסעדת צפון אברקסס, שם פגשו את השף שני אייל - שהראה להם באמצעות האוכל מהי התרבות הישראלית. במהלך הערב הבלוגרים רקדו מסביב לבר עם הברמנים והצוות וטעמו ממיטב המנות במקום, כך שהתרשמו מאוד מהאוכל ומהאווירה במקום.



רובין ביחסים מסוכנים

יו"רית אגודת ידידי תיאטרון הבימה, ציפי רובין, אירחה בערב שני את הידידים - בהצגה "יחסים מסוכנים", מחזהו הנודע של כריסטופר המפטון, שנכתב בהשראת רומן מכתבים מאת דה לאקלו משנת 1782. בתום ההצגה נערך קוקטיל למוזמנים. 


לא נרתעו מהרוחות הסוערות שנשבו בחוץ והגיעו לצפות: גד ואתי פרופר, שמואל צמח, זיוה להט שהגיעה עם נכדתה, ציפי ואפרים קונדה, תאודור אור, נילי קריב, יעקב אגמון, מוטי רייף ואביתר רביב, והשופט שלי טימן. בעלה של היו"רית, פיני רובין, נעדר עקב נסיעה לחו"ל. 


תאודור אור (צילום: אביב חופי)

מוטי רייף וציפי רובין

המלצת השף | סאוולי אלדר, "אוריינטל פוד"


(צילום: שירן כרמל)

השפית התאילנדית של מסעדת "אוריינטל פוד", ממליצה על מנת הו וון סן אטריות שעועית דקיקות עם טופו, ברוטב סויה ושמן שומשום. "זאת מנה קלאסית שנמצאת בתפריטים של המון מסעדות תאילנדיות, אך קל מאוד להכינה גם בבית", מגלה סאוולי אלדר, "התוספת האלכוהולית של וויסקי או יין מעניקה לה ארומה מיוחדת ומעניינת".


(צילום: שי נייבורג)