אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל, וקובי אזולאי, מנהל חטיבת מוצרי היוקרה של לוריאל ישראל, אירחו בערב רביעי את הקרנת הבכורה לסרט "זולנדר 2", בחסות מותג הטיפוח הניו יורקי "קיל'ס". בין המוזמנים המפורסמים שהגיעו לבחון את עלילת הדוגמן, בילו גם דורין אריסון עם חברתה הטובה נירית שניידמן, שפגשה גם את דניאל דורסמן-אריסון. 


אל מתחם יס פלנט שברמת גן הגיעו גם מיכל סקאל, דפנה ואמיר פושינסקי, גלית פרבר-שרצקי, קרן בראץ, אנה עם עופר שבתאי, נטלי וגיל סבן וכן איש העסקים הבריטי מארק שימל עם בת הזוג נטלי עטיה, שהגיעו לטעום פופקורן בחסות הדמות שהמציאה את ה"דאק פייס". 


מיכל סקאל (צילום: אסף לב, צ'ינו פפרצי)



דפנה ואמיר פושינסקי 


קרן בראץ


נטלי וגיל סבן
אדר מחזקת את גולדשטיין

לרגל יום האישה הבינלאומי, ארגון בוגרי אוניברסיטת תל אביב ערך ביום רביעי אירוע מיוחד שבו אירח את השחקנית לימור גולדשטיין, בוגרת האוניברסיטה, שסיפרה על חוויותיה. במהלך הערב, הסבירה גולדשטיין שהיא שמחה שחשפה לאחרונה את מקרה ההטרדה המינית שחוותה, כיוון ששימשה "טריגר לנשים נוספות" וכי היא חשה הקלה גדולה. בין אלה ששמעו את סיפרה ב"זאפה" תל אביב ונהנו מהופעה של להקת השלושרות, היו נשיא האוניברסיטה פרופ' יוסף קלפטר ורעיתו פרחיה, סיגל אדר - מנכ"לית אגודת הידידים, סיגלית בן חיון שהיא מנהלת ארגון בוגרי האוניברסיטה ובוגרת האוניברסיטה, חנה דורסמן.


סיגלית בן חיון, פרופ' יוסף קלפטר, לימור גולדשטיין וסיגל אדר (צילום: יעל צור)
ורטהיימר ומימן מטפסות גבוה

מנכ"לית עמותת "לא לאלימות" יעל גולד ואנשי העסקים גיא מור ומני יונה, בעלי "אופנת סגל", יזמו פרויקט צילומים ייחודי שבו נשים מובילות דעת קהל צולמו בחליפות גברים, להעלאת המודעות הציבורית כנגד אלימות המופנית לנשים. בין המתנדבות: השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל, הדוגמניות שירלי בוגנים ושירז טל, השחקנית גילת אנקורי, נועה מימן וכן מאיה ורטהיימר, שמופיעה גם על שלט בגובה 36 מטרים שנתרם על ידי בעליה של חברת פרסום ברעם - גיא ברעם, שהוצב על בניין עיריית תל אביב בשבוע שעבר.
 

גיא מור, מאיה ורטהיימר, גיא ברעם, מני יונה (צילום: ניר פקין)
נעמי קמפבל מבטיחה לדורפמן

רגע לפני שעלתה על מטוס לארצות הברית, דוגמנית העל הבריטית נעמי קמפבל סיירה גם באתרים הקודשים של ירושלים - וקפצה להתרענן במלון ממילא שבעיר. בזמן שהותה במלון, עלתה קמפבל לתצפית, בה התפעלה מנופה עוצר הנשימה של עיר הבירה, וסעדה במסעדת הדגים החדשה בניצוחו של השף קובי בכר. רגע לפני שעזבה, החליטה קמפבל להודות באופן אישי למנכ"ל המלון בועז דורפמן, ואף הבטיחה לחזור ללון במקום בביקורה הבא.


נעמי קמפבל ובועז דורפמן (צלם: חוסאם גאנם)

המסעדה הפתוחה של פריזן

פרויקט "מסעדות פתוחות" של היזמית מרב אורן, נפתח בשבוע שעבר בקוקטייל במסעדת קלארו של השף רן שמואלי. הפרויקט שחוזר זו הפעם הרביעית, חושף את חובבי הגורמה אל מאחורי הקלעים של עולם הקולינריה התל אביבי, כך שבערב החגיגי השתתפו שפים ומסעדנים מובילים. בין השאר נפגשו לטעום השפים חיים כהן, ליאון אלקלעי, עפרה גנור, אביב משה, יהלומה לוי ואביבית פריאל ואנשי עסקים בהם חנה פריזן, יזהר אפרתי - סמנכ"ל שיווק מבשלות בירה ישראל וכן מנהלי סן פלגרינו - סטפנו בולונז וסטפניה קוג'רון, שהגיעו כאורחים מיוחדים מאיטליה.


מרב אורן, רן שמואלי וחנה פריזן (צילום: זיו ממון)