לאחר הצעת הנישואים המרגשת, נדמה שהדרך סלולה מראש: בחירת אולם, מדידות לשמלה, אישורי הגעה ומוזיקה טובה הם רק חלק מהרשימה הארוכה בדרך אל היום המיוחד. אך מה קורה כשחיי הנישואים לא "ורודים", כפי שחשבנו שיהיו? נשים רבות מוצאות עצמן מוגדרות כ"עגונות" (מסורבות גט) לאחר שנשיאו כהלכה ובן זוגן נעלם מחייהן אך לא ידוע אם הוא חי או מת. במקרה כזה, האישה איננה מורשית לפי היהדות להינשא לאחר. 
גם אסתר המלכה, הייתה לפי ארגון "עיקר", עגונה, כיוון שנישאה בניגוד לרצונה והייתה בקשר לא רצוי. לכבוד יום תענית אסתר שחל היום (רביעי), מציגים בארגון את הפתרון שיכול למנוע מצבים קשים אלה בעתיד. נשים וגברים רבים לא מכירים את האפשרות שמקובלת מבחינה הלכתית, ועשויה לסייע למניעות עגינות וסרבנות גט: חתימה על הסכם קדם נישואין.
השנה, קואליציית עיקר, המורכבת מ-12 ארגונים הפועלים יחד במסגרת ההלכה למיגור תופעת סרבנות וסחטנות הגט, בשיתוף - "אנו עושים שינוי" יוצאים בקמפיין ברשתות החברתיות על מנת ליידע את אותן הנשים על האפשרות לחתום על ההסכם, שמטרתו לעגן את ההשקפה של "ההדדיות והשותפות האמיתית בזוגיות ובהפסקת הזוגיות באמצעות חתימה". 

טליה דיטשר מרכוס, רכזת קואליציית עיקר, סיפרה על ההליך: "פעמים רבות דיברתי עם נשים לגבי הסכם קדם נישואים, והן אמרו 'אנחנו לא רוצות לחשוב על גירושים כשרק מתחתנים.' אבל במציאות, בדיוק כמו שחותמים על כתובה כך גם צריך לחתום על הסכם קדם נישואים, ולהניח אותו בצד - בתקווה שלא יהיה צורך להשתמש לעולם."
פרופ' רות הלפרין קדרי, ראשת מרכז רקמן לקידום מעמד האישה, השותפה למיזם, הוסיפה כי "הסכם קדם נישואין לא רק שאינו פוגע באהבה, במסירות ובמחויבות ההדדית, אלא למעשה משקף אותן. כשאוהבים ודואגים באמת לרווחת בן הזוג, חותמים מראש על הסכם שעשוי ביום מן הימים לשחרר אותו לחופשי".