בחדשות 2 מדווחים הערב (שלישי) כי בשיחה עם המיליארדר הצרפתי ארנו מימרן, שטען כי העביר מיליון אירו לנתניהו, הוא שוב שינה את גרסתו בהקשר לכספים שהעביר לנתניהו ואמר: "כל מה שביבי אומר זה אמת. יתכן וטעיתי בסכומים, מכיוון שחלפו מעל לעשר שנים".
"זה היה לפני זמן רב אז יתכן וטעיתי בסכום, בכל מקרה לא היה דבר שאינו חוקי מצידו של ביבי. העברתי אליו סכום כסף והזמנתי אותו לחופשות במונקו וגם לאתר סקי באלפים הצרפתים. הסכום הכולל של החופשות וההעברה הכספית הוא כמיליון פרנקים צרפתים שהם כ-150 אלף אירו".

נתניהו התייחס קודם לכן במהלך מסיבת העיתונאים שערך עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לעדותו של איש העסקים הצרפתי ארנו מימרן כי תרם לו מיליון יורו לקמפיין הבחירות בשנת 2009, וטען כי מדובר בתרומה עלייה ראש הממשלה לא דיווח. "ההר הוליד עכבר, אפילו לא עכברון", אמר נתניהו בפתח מסיבת העיתונאים". לדבריו. "אמרו שמדובר במיליון יורו לקמפיין בחירות בשנת 2009 - לא מיליון יורו, לא קמפיין בחירות ולא 2009. זה קרן שהקמתי כשהייתי אזרח פרטי לטובת פעילות למען ישראל בשנת 2001. אך גם לבלון הזה יצא כל האוויר וזה ברור שזה חלק מרדיפה פוליטית שיטתית. מה שלא הצליחו לעשות בקלפי, מנסים לעשות כעת בהאשמות שווא עם ניפוח תקשורתי אדיר". 

את הדברים אמר כאמור ראש הממשלה בעת פגישתו במוסקבה עם נשיא רוסיה  פוטין, בפעם הרביעית בשנה האחרונה, לציון 25 שנה לחידוש היחסים הדיפלומטיים בין ישראל לרוסיה. זאת לאחר שבשבועות האחרונים התבטא נתניהו כמה פעמים בעניין היוזמה הערבית וקידום תהליך מדיני עם מדינות ערב, מה שהוביל גורמים בזירה המדינית לחשוב שאמירותיו העמומות נועדו גם לאוזניו של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין.