משפחתו של הישאם א-סייד, בן העדה הבדואית שנמצא בידי חמאס ברצועת עזה, לא משתתפת במחאה של משפחות גולדין, שאול מנגיסטו. אביו, שעבאן, התראיין הבוקר (שלישי) בגלי צה"ל והסביר מדוע: "אני חשבתי שלא צריך לעשות מזה הד תקשורתי כי לא יצא מזה כלום", אמר.



"אני חושב שהם צריכים לבקש שראש הממשלה יעבוד על העניין יותר חזק או לבקש פרטים על המאמצים להחזרת הבנים. זה עדיף על לחץ כמו שעושים עכשיו. זה רק יזיק", אמר שעבאן א-סיד לניב רסקין.  לדבריו, המשפחה לא צריכה הבטחות מהמדינה. "אנחנו יודעים שהיא לא מפקירה חיילים ואזרחים ומטפלת בזה בצורה מסוימת".



האב הוסיף: "אנחנו יודעים שמטפלים בעניין בכל מיני דרכים דרך מתווכים בינלאומיים ומקומיים. אף פעם לא חשבנו לקשור בין החזרת הבנים להסכם עם טורקיה".



עוד אמר האב, כי לדעתו צריך ללחוץ על חמאס דרך מדינות מדינות שנמצאות איתו בקשר. הכדור נמצא אצלו. "כולנו יודעים שטורקיה היא לא חמאס ולפי מיטב ידיעתי היא מנסה לעזור.



האב סיפר שהישאם, שנמצא בעזה מאז אפריל 2015, הוא חולה סכיזופרניה. זאת הפעם השלישית שהוא חוצה את הגבול לרצועת עזה. "בפעמיים הקודמות החזירו אותו אחרי שבוע או עשרה ימים". לדבריו, בעבר ניסינו להיעזר באנשים בעלי מעמד שיש להם משפחה בעזה אבל לא יצא מזה כלום, גם על מנת להעביר לו תרופות.