אגם בוחבוט לא עוצרת. לאחר שכבשה את המדינה עם הלהיטים "ריו" ו"ארטיק - מסטיק". זוכת "בית ספר למוסיקה" שהיא בסך הכל תלמידת כיתת ח', הוציאה סינגל שלישי - "עושה לי טוב". בוחבוט סוחפת אחריה את הקהל: בגיל 13 יש לה כבר מיליוני צפיות ביוטיוב, כשללהיט שלה "ארטיק-מסטיק" שכתבה יחד עם משה פרץ יש עד כה יותר מ-10 מיליון צפיות.







בוחבוט סיפרה איך נוצר השיר: "היינו בהופעה ומשה אמר לי שיש לו רעיון לכתוב לי שיר. הופתעתי מאוד שבתוך כל ההופעות שלו והטירוף שלו והילדים שלו הוא הצליח בכלל להתעסק בי ולחשוב לכתוב לי שיר, אבל אנחנו בקשר הדוק ומדברים כל הזמן ומופיעים המון ביחד. בכתיבת השיר באתי אליו הביתה והיו לנו מלא מלא פגישות על המילים. השתתפתי בכתיבה, בלחן ובעיבוד ואני מרגישה חלק מהשיר, עוד לפני שהוא יצא, ובאמת שאין על משה". גם הסינגל הראשון שהוציאה, "ריו", זכה לאהדת הקהל ואף עבר את רף ה-20 מיליון הצפיות.






כזכור, בוחבוט והמנטור שלה, הכירו בתכנית בית הספר למוזיקה: "זכיתי כתלמידה המצטיינת ושם נוצרה ההיכרות שלי עם משה. כשהוא שמע אותי שרה, הוא אמר משפט שלא אשכח אותו לעולם: 'אני מרגיש שהנשמות שלנו מחוברות'. מאותו רגע לא נפרדנו. משה עושה איתי דרך מדהימה, ומעורב בכל צעד שלי. הוא מחזק אותי, מחדיר בי המון ביטחון ומאוד מאמין בי. עד כדי כך שמגיל 8 וחצי אני מופיעה איתו על במות גדולות כמו היכל מנורה, קיסריה, היכל התרבות וזאפה. הוא תמיד נותן לי להרגיש מיוחדת. הדעה שלו הכי חשובה לי, ואני יודעת שהוא רוצה את הכי טוב בשבילי. הוא גאון מוזיקלי ואני לומדת ממנו המון, בעיקר ללכת תמיד בדרך של צניעות וענווה".