גבר בן 77, חולה לב, נפל בעסקים ובהימורים ונאלץ למכור מחצית מביתו תמורת סכום של 315 אלף שקלים בלבד. בתו, ענבל, טוענת שאביה רומה ונוצל ותובעת את איש העסקים שרכש ממנו את מחצית הבית. בראיון לגבי גזית ב-103FM סיפרה: "אבא שלי נפל בעסק שהוא פתח ושבו עבדו עליו, וגם בהימורים, והגיע למצב כלכלי ונפשי מאוד מאוד קשה. החתימו אותו על טפסים שבהם הוא קיבל הלוואה מאיש עסקים ממולח, שידע מה הוא עושה. הוא היה מעורב גם בעסק שנפל ופשוט עשה לו תרמית. כדי לצאת מהמצב הקשה אבא שלי מכר את החלק שלו בדירה ב-315 אלף שקלים, כשהבית שווה 3.4 מיליון לפי דו"ח שמאות והחצי שהיה שייך לו שווה 1.7 מיליון שקלים. ניסו לעשוק אותו ביותר ממיליון שקלים, כולל הערות בטאבו וחתימה על דברים שהוא לא ידע בכלל".




 
"היינו בשוק כשגילינו את זה", המשיכה הבת. "גילינו שאותו איש עסקים רשום אצלנו בטאבו בהערת אזהרה ומשם התחלנו את התהליך המשפטי. היה שלב שבו כעסנו על אבא שלי, אבל הוא היה קורבן לעושק, הונאה ותרמית לכל אורך הדרך, על יד אותו איש עסקים ממולח, שהביא לפגישות את בנו עורך הדין. הוא נתן לאבא שלי כסף טיפין טיפין, פה אלפיים שקלים ושם אלף, עד שאבא שלי התחנן אליו כי לא היה לו כסף לחיות. לכן אנחנו תובעים על עושק את איש העסקים שעבד עליו ביותר ממיליון שקל. אנחנו תובעים גם את עורכת הדין של אותו איש עסקים, שלא הסבירה לאבא שלי על מה הוא חותם. בנוסף, אבי הוא חולה לב שעבר שלושה צנתורים ויש לו סוג של סרטן עור. אדם מאוד חולה שחי מביטוח לאומי. הוא לא מכיר בירוקרטיות ולא מבין טכנולוגיה. הוא למד בדרך הקשה שלא לחתום על מסמכים שהוא לא מכיר ולשתף את הילדים שלו".

עו"ד חני צ'רנובילסקי, המייצגת את ענבל ואביה בתביעה טענה: "החתימו את האבא החולה על מסמכים בזמן שהוא שיכור ולא הבין את משמעותם. שילמו לו 1.3 מיליון שקלים פחות ממחיר חלקו בדירה. לאחר מכן הוא העביר את זכותו לעוד עורכת דין שעשתה אתו הסכם מכר שני והוא קיבל ממנה 600 אלף שקלים, למרות שרשום 825 אלף. הכל פה תרמית אחת גדולה, גזל, הטעייה ורמייה, חוזה לא מוסרי שבטל. נעשו פה המון דברים שעל פניו נראים לא ראויים ולא בתום לב, בלתי מוסריים ולכן הם צריכים להיות בטלים".
"תמיד יש אפשרות להשיב את המצב לקדמותו", הוסיפה עורכת הדין. "יש הרבה תביעות לבטל הסכם מכר בפסק דין הצהרתי ולקבל המרצת פתיחה לביטול הסכם המכר. יש מספר מקרים שהם בית משפט ביטל. כל מקרה לגופו. צריך לבחון את המקרה הספציפי הזה שהוא מקרה מאוד לא קל. לזכותו עומדים סעיפי עושק, הטעיה, כפיה ותרמית ואנחנו ננסה לבטל. הצדק פה צריך להיעשות. מדובר באדם טוב שנפל בעסקיו והיה בסערת רגשות ואין לו לאן ללכת, זה הבית שלו ושל המשפחה שלו".