שוב אתה צופה ב-"משחקי הכס" אונליין ואין כתוביות? יוצאת עם הבעל לשליחות של שנה באנגליה וחייבת להתחיל להכין את עצמך לקראת השיחות עם האימהות בגן? נדמה שאין רגע בחיים שלנו בעשורים האחרונים שלא דורש שליטה מלאה באנגלית מדוברת. השפה האנגלית היא אחד מכישורי החיים הבסיסיים להם אנחנו זקוקים מנת להתנהל בשנת 2017. אבל אל תדאגו, אתם כבר ממש לא חייבים לעבור לגור בארצות הברית כדי להשיג כישורי אנגלית מדוגמים שכאלו.



אז אין לנו ספק שאם הגעתם עד כאן, אתם כבר יודעים שאתם חייבים לשפר את האנגלית שלכם. כרגע, השאלה היא רק מה הדרך היעילה והאפקטיבית ביותר לעשות את זה. אם בעבר, הדרך היחידה לרכוש שפה הייתה למצוא קורס טוב באזור מגוריך, או לעבור להתגורר לזמן משמעותי במקום שאת שפתו אתה מעוניין לרכוש, היום, ניתן להשתלט על שפות זרות בלי לצאת מהבית, ולא רק ללמוד אותן על יבש- אלא ממש לתרגל עם דוברי שפה שנותנים לך פידבק והיזון חוזר, כאילו אתה ממש מתגורר במדינה זרה.



לדבר אנגלית מהספה. צילום: Istockimage
לדבר אנגלית מהספה. צילום: Istockimage



שירות Lite Talk, מבית עיתון הג'רוזלם פוסט הוותיק והידוע, מציע לכם את הדרך היעילה והנוחה ביותר ללמוד אנגלית. בטלפון או באמצעות הסקייפ, מהבית או מכל מקום אחר בו תבחרו, מול מורה מיומן ודובר אנגלית כשפת אם שיהיה שם על מנת לתרגל אתכם בשפה האנגלית המדוברת באופן הקל והמדויק ביותר לצרכיכם.



לייט טוק היא שיטה שכוללת סדרה של שיעורים פרטיים באנגלית, כל אחד באורך 15-30 דקות. השיטה הייחודית של הלייט טוק, שמה את הדגש על פרקטיות ודיוק ומאפשרת לכם לתרגל את המיומנות החשובות ביותר ברכישת שפה עבור אדם בוגר- יכולת שיחה קולחת, הבנה וביטוי. תוך שיחה קלילה ונעימה עם אחד מהמורים המתורגלים שלנו. המורה יעניק לכם דגשים על פי צרכיכם (החל מתרגול שיחה לקראת מפגש עסקי חשוב ועד תרגול שיחה לקראת נסיעה ארוכה לחופש), יתרגל אתכם ויתקן דקויות על פי הצורך. בנוסף, על מנת לוודא שאתם מנצלים היטב את זמן השיחה, המורים שלנו יעניקו לכם משוב מוקפד על התקדמותכם. כי אין סיבה שלא תתחילו להרגיש בטוחים להשתמש באנגלית שלכם- כמה שיותר מהר וכמה שיותר מדויק. לימוד בקצב שלך, בזמן שלך ועם הדגשים המיוחדים שאתה זקוק להם- הלייט טוק הוא הדרך המדויקת, המהירה והנוחה,ולא פחות חשוב מכך, הכיפית, ביותר לרכוש את השפה האנגלית על בוריה.



לאימון ניסיון במתנה הקלק כאן או חייגו 2423*

מהיר, נוח וכיפי. צילום: Istockimage
מהיר, נוח וכיפי. צילום: Istockimage