אתם מוזמנים לצפות בטיפ אימון אישי לחיים של קבלה עצמית עם עדי פרבר, מאמן אישי ומפתח שיטת אימון DIB באסקימו.TV  בטיפ הראשון בסדרת הטיפים "5 טיפים אימוניים שיעזרו לך להפוך את האחר שבך ליתרון" מסביר פרבר למה בני אדם לא משתנים ואיך זה שהם טובים מעצם היותם בדיוק כפי שהם. 

סדרת טיפים אימון אישי לחיים מומלצת ליצירת שינוי, חיזוק הביטחון עצמי, העלאת הערכה עצמית, וקבלה עצמית למרות הקושי. 
בטיפ הראשון מסביר עדי פרבר למה בני אדם לא משתנים, בזמן שהם מעבירים חיים שלמים בניסיון לשנות עת עצמם. הוא מעיד מניסיון אישי ומקצועי ש"ככל שתקבלו את עצמכם ואת מה ש'אחר' בכם – כך תקצרו משמעותית את הדרך שלכם להגשמה והצלחה". 

תחשבו על זה, במי אתם משקיעים יותר – באדם שאתם אוהבים או באדם שלא? ודאי שבזה שאנחנו אוהבים! לכן גם קל לנו להשקיע בעצמנו ככל שאהבה עצמית שלנו גבוהה יותר. כצעד ראשוני בדרך להצלחה, חשוב לראות ולהצהיר בכל היתרונות שלכם.
פרבר גם מעניק טיפ פרקטי שיחזק קבלה עצמית למרות הקושי. הוא ממליץ לכם להסתובב עם פנקס במהלך היום. בכל פעם שתזהו יתרון או חוזקה שלכם מיד ציינו אותו בפנקס. כך תכוונו את המיינד שלכם (התת מודע) להתמקד בכל אותם איכויות שקיימות בכם, ובהתאמה הם יתעצמו. 
פרבר מסביר שכן אפשר ליצור שינוי בחיים באמצעות תהליכי אימון אישי ועסקי מומלצים. אנחנו משנים דברים חיצוניים לנו כמו הרגלים לא בריאים, אמונות מגבילות, התנהגויות מחבלות, השקפות עולם שליליות, עשייה לא אפקטיבית. קבלה עצמית עם זאת היא תנאי בסיסי והכרחי להצלחת כל שינוי כזה. 
לעוד פרטים על תהליכי אימון עסקי עם עדי פרבר    http://dib.co.il
חזרו לבקר שוב ובהקדם בזירת המומחים של מעריב ואסקימוTV. התכנים שלנו – הידע שלכם!