טלה 21.3־20.4
 
אתם עשויים להתמודד עם אחריות ואילוצים שיגרמו לתחושת כבדות ודאגה, מצב שעלול לסחוף לטלטלה ולאי–שקט מרובים, במיוחד לאלה מכם הנתונים בקונפליקט. 
 טיפ השבוע: אתם מרגישים מאוימים על ידי מישהו שהופך להיות מעורב מדי בתחומכם. תרגישו צורך ליצור הפרדה או להציב גבולות. הצמידות של מרס–שמש בבית המשפחה שלכם עלולה להקצין מצבי מתח וקונפליקט. 
 
שור 21.4־20.5

אתם בעיצומו של פרק שנושא בכנפיו דפוסים חדשים, התפתחות אישית וכיווני חשיבה מהפכניים, בצד תהליכי בנייה טובים. ונוס יימצא בבית הכספים שלכם עד סוף חודש יולי. המאורע הזה טומן בחובו תנופה עסקית מבורכת, שתלווה ברווחים. לתכנון ולבנייה נבונה יש עכשיו סיכוי טוב להצליח.
 טיפ השבוע: שימו לב למצב של עוינות מצד מישהו שעלול לגרור מתח ואי־שקט זמני. אם תמשיכו כרגיל, תיווכחו שעמדתכם יציבה. 
 
 
תאומים 21.5־20.6
 
השבועיים הבאים עשויים להדגיש את בית הכספים שלכם. הזדמנות בנושאי כספים דורשת החלטה מהירה ותעוזה רבה. כספים עשויים להגיע, ולמרות זאת התקופה מצריכה תכנון זהיר והגנה על הקיים מפני הפסד. 
 טיפ השבוע: מיקום כוכב ונוס במזלכם עד סוף חודש יולי עשוי להגביר את הקסם האישי שלכם, ואף עשוי להעיד על תקופה יצירתית רבת השראה.   
 
 
סרטן 21.6־22.7
 
אתם משדרים חוסר סבלנות, ובעיקר התנגדות לכל מסגרת, הגבלה או שגרה. התמודדות עם אנשים הנוטים לקיצוניות מעצימה את הקושי הנלווה לרסן את הפוטנציאל לגוזמה. אל תיכנסו למעגל החרדה, שיש מי שדואג להכניס אתכם אליו.
 טיפ השבוע: ענייני תקשורת ונסיעות נלוות עשויים לעלות, ויחסיכם עם אחרים יושפעו מהתהליכים שאתם עוברים עכשיו. חשוב לסגל גמישות ופתיחות ולהקדיש זמן לתיקון יחסים מורכבים.
 
 
אריה 23.7־22.8
 
לפניכם תקופה עמוסה בעבודה ובמחויבויות. אתם מתחייבים לבצע יותר מדי משימות, בלי לחשוב אם תצליחו לעמוד בדרישות. פעילות תובענית עלולה לגרום לתשישות, שימו לב לבריאותכם. במזלכם מתרחש עכשיו משולש הרמוני שעשוי לקדם אתכם. 
 טיפ השבוע: קשרי ידידות איכותיים יצבעו את חייכם בצבעים מבטיחים. אנשים יישבו בקלות מקסמכם. יש לכם ראש פתוח, רעיונות רבים ולא מעט מזל שיסייעו לכם. 
 
 
בתולה 23.8־22.9
 
אתם עוברים מהשלב התיאורטי למעשי. תוכלו לחוש בהדרגה את ניצניה של תקופה חיובית יותר, מה שיעורר בכם רצון לבצע מהלך שיכול להביא דברים לידי מודעות ולידי פתיחת ערוץ מבטיח יותר. 
 טיפ השבוע: גם אם הזדמנות שעמדה עכשיו על הפרק לא תצא לפועל, עוד יהיו בקרוב אופציות נוספות שיתאימו לכם ולדרככם. שינויים לא יהיו תוצאה של לחצים ואילוצים אלא של ניסיון, למידה ובשלות.
 
 
מאזניים 23.9־23.10

רבים מכם נאלצים להתמודד עם אילוצים מקצועיים/משפחתיים תובעניים, שעשויים לגרור להסלמה ולשחיקת כוחות. מ–23 ביולי עד 21 באוגוסט צפוי שיפור רב בחייכם. 
 טיפ השבוע: אתם מנסים בינתיים לא להיכנע לתכתיבים של אחרים, שכן בהשפעת זווית עוינת בין הכוכבים שמש–מרס–פלוטו האווירה עלולה להיות אלימה וייתכנו בעיות ביחסיכם עם הסביבה. חשוב שתקפידו על איזון אנרגטי.
 
 
עקרב 24.10־21.11
 
השבוע עשוי לקדם אתכם בזכות עבודה אחראית, מדויקת ואינטליגנטית, שהרי חוכמה, הבנה ובהירות מחשבה הן תכונות המאפיינות אתכם. 
 טיפ השבוע: המישור החברתי שלכם צובר תאוצה. לאנשים שתפגשו, לקשרים שתבנו ולרעיונות חדשים שיעלו תהיה השפעה חשובה וקובעת על מה שיקרה בהמשך. צפוי מפגש שתהיה בו כימיה מיידית ומיוחדת, כתוצאה מצירוף מקרים גורלי. שינוי הכרתי גדול בקשר זה או אחר ידרוש התייחסות מחייבת יותר. 
 

קשת 22.11־21.12
 
מהלך השבוע עשוי להאיץ ענייני כספים בוערים ועמם תהליכים שעשויים לקבל ביטוי ממשי בשטח. יש לגלות מעשיות, ולהיות מוכנים לגילוי של תחושות מצוקה בנוגע למקורות הכנסה וללחצים במערכות יחסים רגישות. 
 טיפ השבוע: בהשפעת פלוטו בבית הכספים שלכם מול מרס־שמש ייתכנו טעויות בשיקול הדעת, ולכן הוצאה גדולה מהמתוכנן מחייבת התייחסות נבונה. 23 ביולי פותח תקופה מבטיחה יותר. 
 
 
גדי 22.12־20.1
 
כוכב מרס המתלווה לגדי וסטורן שליטו עשוי לסחוף לקונפליקט. בתוך שבוע יחל חודש שבו תידרשו לרצינות, חוסר פשרות והקפדה.  
 טיפ השבוע: אתם נמצאים בעיצומו של תהליך שינוי. מבחינה פסיכולוגית, צריך לנקות את השטח לגמרי, כדי לאפשר לדברים חדשים לצמוח. רבים מכם נכנסים, או כבר נכנסו, לתהליך של טרנספורמציה ושינוי עמוק, המביאים להתחדשות. גלו ערנות.
 
 
דלי 21.1־18.2
 
סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו, אוזלת. שמרו על איזון והקפידו על דיסקרטיות. מהשבוע הבא מצבכם עומד להשתפר. 
 טיפ השבוע: במהלך השבועיים הבאים מתנו את הדרישות מעצמכם והניחו בצד כל דבר שגורר מניפולציות שעלולות לפעול כבומרנג. הפגינו יכולת אלתור ותושייה, דאגו לאינטראקציה חברתית והיו נגישים תקשורתית, בניסיון לשחרר חוסר שקט טעון. 
 
 
דגים 19.2־20.3
 
בשישי תגבר ההשפעה הכריזמטית שיש לכם על אחרים. תצוץ אפשרות להכיר אנשי מפתח ולקדם מטרות חברתיות. חשוב שתגלו יוזמה. 
 טיפ השבוע: הפעילים ואנשי העסקים שביניכם חדורי מוטיבציה ותקווה ועסוקים בנסיעות ובקידום יזמות ברוכה, בתקווה שהיא מייצגת גם את הגישה הפרקטית והמעשית. 
שמרו על מידה מסוימת של גמישות והשתדלו להפגין פתיחות.