מסיבות סוף השנה האזרחית עוד רגע כאן, וזה הזמן להתחבר לדיווה שבך ולהיות נוצצת מתמיד. מסיבות הסילבסטר (כמו שהישראלים אוהבים לכנות אותן) מצליחות לגרום להתרגשות בכל גיל. בכלל לא משנה מהן התוכניות לערב הגדול, התחושה היא שאנחנו מינימום בתפוח הגדול, ועל כן אנחנו רוצות להתלבש בהתאם לאווירה.



אם את מאלה שאוהבות אלמנטים נוצצים וגם אם לא, בערב הזה את יכולה להפר את כל החוקים. וככל שתחשבי יותר בגדול, כך תוכלי ליצור את הלוק שיטיס אותך עד השטיח האדום. כמו כל חורף, גם השנה הוקדשו חלקים ניכרים מכל קולקציה לערב הכי נחגג בשנה. יש שם הרבה פאייטים, אבנים, ניטים וכמובן בדים כסופים ומוזהבים.



אם את רוצה להרגיש שכבשת את המסיבה, שמלת פאייטים היא האופציה הראשונה שלך. העונה ניתן לראות שמלות פאייטים במגוון אורכים ובמגוון צבעים. הצבע הקלאסי, שגם אחרות עשויות לבחור בו, הוא הזהב. כך שאם לא בא לך להרגיש אחת מכולם, יש עוד הרבה צבעים לא פחות חגיגיים שייתנו את אותו האפקט. אם את פחות נועזת, תוכלי לשלב פריטים מקולקציות הסילבסטר בלוק הרגיל שלך. למשל, תוכלי לשלב גופייה כסופה עם מכנסי ג'ינס שחורים, חצאית בצבע מטאלי עם חולצת אוברסייז בצבע ניטרלי, או פשוט להתאבזר בתכשיטים ובתיקים נוצצים. מה שחשוב הוא להעז, ושתהיה שנה אזרחית טובה. 



 

אאוטפיטים לערב הסילבסטר. צילום: יח"צ