טרגדיה בבת ים: קשישה בשנות השמונים לחייה נספתה היום (רביעי) בשריפה שפרצה בדירה בקומה הראשונה בבניין בן שלוש קומות ברחוב הגפן בעיר. טרם ידועות הנסיבות לפרוץ השריפה, ולא פורסמו פרטים על זהותה של האישה. המשטרה, עם הגיעה למקום, פתחה בחקירה לנסיבות המוות. חגי נתני, פרמדיק מד"א שהגיע לזירה סיפר: "כשהגעתי לרחוב ראיתי עשן סמיך שיוצא מחלונות הדירה בקומה הראשונה. יחד עם כוחות נוספים של מד"א שהגיעו למקום ניסינו להיכנס לדירה, אבל בגלל עוצמת האש לא יכולנו".


שריפה בדירה בבת ים, נקבע מותה של בת 85. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הפרמדיק הסביר כי "ברגע שכוחות הכיבוי כיבו את האש והדבר התאפשר, נכנסנו יחד איתם לדירה לבצע סריקות שבמהלכן איתרנו אישה בשנות השבעים לחייה מחוסרת הכרה וללא רוח חיים. לצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה במקום".



מוקדם יותר היום, גבר כבן 47 נפצע באורח בינוני ותינוקת כבת חצי שנה נפצעה באורח קל בשריפה שפרצה בדירה בקומה הראשונה בבניין בן שש קומות ברחוב הנשיא בלוד. שניהם פונו לבית החולים "אסף הרופא".



כזכור, רק לפני כשבועיים נספו שני גברים נוספים בשריפות בבתיהם. אחד מהם בן 30, שנמצא מחוסר הכרה בדירתו בנצרת, כשהוא סובל מכוויות ושאיפת עשן, כך שכל שנותר היה לכוחות ההצלה לקבוע את מותו במקום. ילדיו, פעוט כבן שנתיים שנפצע באורח קשה וילד בן שמונה שנפצע באורח קל, פונו לקבלת טיפול בבית חולים. 



זירת השריפה בנצרת. צילום: תיעוד מבצעי מד"א



מאוחר יותר באותו היום, בן 40 נספה בקרוואן בו גר במושב אמירים במועצה האזורית מרום הגליל, וצוותי הצלה שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו בשטח. 



זירת השריפה באמירים. צילום: תיעוד מבצעי מד"א