פרשת מוזס-נתניהו: במשרד המשפטים ישנו קונצנזוס לפיו לפיו מו"ל ידיעות אחרונות הציע שוחד לראש הממשלה בנימין נתניהו, כך דווח הערב (רביעי) בחדשות ערוץ 10. לפי הפרסום, לגבי נתניהו ישנה במשרד התבלטות לגבי סעיף האישום שניתן לייחס, האם מדובר בשוחד או הפרת אמונים. זה כמובן תלוי בפרשנות. בערוץ 1 אף דווח כי ארנון (נוני) מוזס צפוי להיחקר בשלישית בימים הקרובים. 


שר בכיר אף אמר לערוץ כי ההתפתחות בימים האחרונים "הם בגדר גיים צ'יינג'ר", וכי "במפלגה נערכים לסוף עידן נתניהו". 
 
עוד דווח, כי מסתמן שגרסת נתניהו תהיה כי כל מה שאמר למוזס זה שקר שנועד רק בשביל לחשוף את האמת על מו"ל ידיעות אחרונות. עם זאת, ע"פ הדיווח בערוץ 10 גורמי האכיפה טוענים כי כי זוהי לא הגרסה הראשונה של רה"מ שנאמרה במהלך החקירה. 

בנוסף, דווח כי רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו קיבלה זימון לחקירה בפרשה נוספת, פרשת המתנות שהעניק לכאורה המפיק ארנון מילצ'ן. על פי הפרסומים הקודמים, העניק לכאורה מילצ'ן סיגרים ושמפניה ורודה בשווי עשרות אלפי שקלים לבני הזוג נתניהו. 

 "אש בשדה קוצים" 

בתוך כך, נתניהו ניסה להפגין הערב עסקים כרגיל לנוכח החקירות המתנהלות בפרשת המתנות ובפרשת "הדיל" לכאורה עם מו"ל ידיעות אחרונות ארנון (נוני) מוזס ואמר בישיבת מזכירות הליכוד שהתקיימה בכפר המכביה: "אני מנוע מלמסור פרטים, אבל אני יכול להגיד לכם עכשיו שאני מודע לכל הפרטים לא יהיה כלום כי אין כלום".
 
נתניהו הודה לחברי מזכירות המפלגה על התמיכה בו ואמר: "אני מודה לחבריי כאן על התמיכה. אפשר לעבור אחד אחד ואחת אחת. אני עובר בארץ ואני רואה את זה בציבור, ברשתות, לא רק של ציבור תומכי הליכוד, אלא שדרה רחבה מאוד. אני לא רוצה להגיד לכם שזה לא נוגע. זה נוגע בי מאוד. אני מעריך את זה ואנשים מבינים שזה מ בחן של התייצבות. זה דבר טבעי שעובר כאש בשדה קוצים, זה דבר יוצא מהכלל".

 
 

יו"ר מזכירות הליכוד ישראל כץ אמר בתגובה: "ראש הממשלה ימשיך להוביל אותנו ואנחנו נמשיך לחזק את המדינה, כל אחד בתחומו בממשלה".



לקראת סיום, נתניהו התבדח עם יו"ר הקואליציה דוד ביטן, ושאל אותו: "למה אתה יושב בראש מורכן? שעתיים לא היית באולפן ולא קיטרת?".