השחקנים מוני מושונוב וסנדרה שדה, שנשואים כבר שנים, יודעים שההצגה חייבת להימשך, כמאמר הקלישאה. אבל מה קורה כשבאמצע תוכנית רדיו הטלפון מצלצל ומפריע לשידור? זה בדיוק מה שקרה כשהשניים התארחו בתוכנית "באה לשבת" של רבקה מיכאלי ב-103FM. מושונוב ושדה התארחו בתוכנית לרגל הופעתם המשותפת במחזה "החדר האחורי", כשבאמצע הראיון צלצל הטלפון הנייד של שדה, ששכחה לכבות אותו. "אני לא מאמין", אמר מושונוב.



מיכאלי שאלה את שדה אם היא רוצה לענות, אבל השחקנית המנוסה הגיבה כמי שיודעת שההצגה חייבת להימשך וענתה לשיחה תוך כדי שידור. על הקו היה בנם של הזוג, השחקן והמוזיקאי מיכאל מושונוב, שחבר בצמד ההיפ הופ "כהן & מושון". הוא מיהר לסיים את השיחה עם אמו, אבל גם זה לא מנע מפרצי הצחוק להתגלגל באולפן.





"זה מפגש מושונוב טיפוסי", אמרה מיכאלי, ששיחקה לצד שדה בהצגה 'הפושעים החדשים' שרצה במשך שנתיים. מיכאלי סיפרה שזו לא הפעם הראשונה שהיא חווה תקרית טלפונית שקשורה בשדה. "סנדרה קנתה הרבה פעמים טלפון חדש כי כל פעם היא משאירה אותו איפהשהו. פעם היא שמה אותו אצלי בתיק ושכחה ממנו והלכה וקנתה אחד חדש. אחר כך מצאתי את הישן שלה אצלי. היא מגיעה להצגות לבושה בכפפות ובכובע ועם תיק ענק שאת רובו היא שוכחת. ובכל פעם שעוצרים לקנות משהו היא משאירה את כרטיס האשראי וצריך לחזור לקחת אותו. אני אגיד בסוגריים שהמזל שלנו הוא שמוני שכח את הטלפון שלו באוטו ושהאוטו פתוח, אתם מוזמנים לשם".




בקרוב: עונה חדשה ל'סברי מרנן'



מושונוב סיפר על מופע היחיד החדש והמצליח שלו. "רציתי לרדת מהריצה והתחרותיות וליצור אווירה כאילו הקהל אצלי בסלון, כי בסלון נראה לי שאני הרבה יותר טוב מאשר על הבמה". הוא סיפר גם כיצד נולדה הדמות האהובה של ה"באבא בובה", הרב שעשה תרגילי גימטריה בתוכנית 'זהו זה' בזמן מלחמת המפרץ. "חשבתי לעשות דמות של רב רגוע, שעשיתי עם בראבא כמה חודשים קודם, אבל מהלחץ של מלחמת המפרץ, עם שני ילדים קטנים, שלא ידעו מה קורה, יצא ממני משהו הרבה יותר לחוץ וקיצוני".



לאחר שנים בהן נחשב מושונוב לכוכב הגדול במשפחה בזכות "זהו זה" המיתולוגית, בשנים האחרונות גם שדה הפכה לפרצוף מוכר בכל בית, הודות לתפקיד האמא הפולנייה בסדרה "סברי מרנן". "פתאום התחילו לרוץ גם אחרי ברחובות , אחרי שנים שרצו אחרי מוני", אמרה שדה, "חשבתי בהתחלה שמדובר בטעות. אני שמחה שאוהבים את 'סברי מרנן' ובקרוב נתחיל לצלם עונה רביעית. זה המון עבודה ויש לי כל ערב הצגות בתיאטרון הצפון".



על ההצגה "החדר האחורי" בה שניהם מככבים יחד על הבמה, ולא בפעם הראשונה, סיפרה שדה: "כתבה אותה עדנה מזי"א. היא מספרת על משפחה שעלתה לארץ מדרום אפריקה. הבעל והאישה, מוני ואני, חיים עם האח שלי, וההצגה היא דרך עיניו של הבן שלנו שהוא סטנדאפיסט במקצועו". "הבעיה של המשפחה הזו היא שהאנשים הבוגרים שבה לא לוקחים אחריות על חייהם וכלפי הבן שלהם", הוסיף מושונוב. "ואז הם עושים מעשים שגורמים לסבל רב, להם ובעיקר לבן. זה סיפור של מצוקה".



שדה אישרה: "מוני אמר שהוא מכיר את הדמות של הבעל מהחיים שלנו. היה אלמנט כזה של תחרות, מי חשוב יותר ממי. לוקח זמן עד שאתה מוותר על המשפחה הגרעינית ומתמסר למשפחה החדשה". מושונוב הסכים: "נכון, ולאחרונה כשאני בא לשחק תפקיד אני בודק כמה אני מוצא את עצמי בו, איזה חלק יש לי בו ומפתח אותו מחיי הפרטיים". מהצד השני, סיפר מושונוב על הזוגיות הנוספת שלו, עם השחקן שלמה בראבא, שישוב לשתף אתו פעולה בקרוב בפסטיבל הקומדיה לזכרו של ספי ריבלין ז"ל. "קיבלנו הצעה ששימחה אותנו", סיפר מוני, "ואני חייב להודות שסנדרה תמיד פרגנה לצמד שלי ושל בראבא וכל פעם שהייתי חוזר הביתה קצת כועס על בראבא, היא הייתה מרגיעה אותי שככה הוא".



תוכניתה של רבקה מיכאלי, כל יום שישי ב-15:00, רדיו 103FM