הטלפונים הניידים הופכים שבירים יותר ויותר עם השנים, וכיום הם לא מסוגלים לשרוד יותר ממספר שעות בלי חיבור לטעינה. על פי שמועות שנפוצו בימים האחרונים ברשת, חברת נוקיה הפינית צפויה להשיק מחדש את המכשיר מדגם 3310, שנחשב לאחד האמינים והעמידים ביותר שהושקו, ועל פי השמועות ימשיך לעבוד גם אחרי שיידרס על ידי משאית. ההשקה המחודשת של המכשיר, שהושק לראשונה בשנת 2000, צפויה להתרחש בתערוכת הסלולר העולמית שתתקיים בברצלונה בסוף החודש. עלותו של המכשיר ככל הנראה תהיה כ-50 אירו, כך טען איבן בלאס, שנחשב לאחד מבכירי המדליפים בעולם המובייל.



טרם נודע איך המכשיר החדש צפוי להיראות ומה יהיה המפרט הטכני שלו, ייתכן והחברה אף תשלב בו את משחק הסנייק 2 המוכר. המכשיר מכוון לאירופה אך ייתכן כי יושק בהמשך במדינות נוספות. כיום ניתן למצוא את המכשיר באתרי הקניות השונים, בהם איביי ואמזון, אך לא לרכוש אותו ישירות מהחברה עצמה. במרבית אתרים המכשיר נמכר במחיר גבוה מאוד, כמוצר ארכיוני בלבד ולא כמכשיר פעיל.





יש הטוענים כי השקתו המחודשת של המכשיר, שהפך לכוכב רשת אחרי שהמשיך גם לאחר שנדרס, היא חלק מהנסיונות של החברה לחזור לימי השיא שלה. נוקיה צפויה להשיק בתערוכה בברצלונה שלושה מכשירים נוספים: נוקיה 3, 5 ו-6, שיריצו את מערכת ההפעלה אנדרואיד 7 - נוגט.