השמועות הסתובבו לאורך הרבה מאוד שנים, אבל עד עכשיו לא היתה שום הוכחה ניצחת. מרלין מונרו, אולי הכוכבת הגדולה ביותר אי פעם בהוליווד, נתפסה בעדשת המצלמה כשהיא בהיריון, ובפעם הראשונה ניתן לראות את האישה המופלאה הזאת כשהיא עם עובר בביטנה. תמונות שהגיעו אל ה"דיילי מייל" הבריטי, הביאו לגל שמועות מעניין מאוד, שקשור גם לרומנים שניהלה הכוכבת, בזמן שהיתה נשואה בחלק מחייה הקצרים. 



צילום: טוני מייקלס/MEGA, מתוך הדיילי מייל



התמונות, שלא פורסמו מעולם, יוצאות כעת לאור ובהן נראית מרילין מונרו, הכוכבת האייקונית של שנות ה-50, כשהיא עם בטן קטנה שלא מותירה מקום לספק. מונרו נראית מאושרת מאוד דווקא בתקופה שלא הייתה קלה לה במיוחד. על פי הכתבה, התוודתה אז הכוכבת בפני חברתה כי היא נושאת ברחמה תינוק מילדו של כוכב צרפתי נשוי, ששיחק איתה בסרט "בואו נעשה אהבה" ולא פרי בעלה באותה התקופה, הסופר ארתור מילר. 

התמונות התגלו כאשר לאחרונה נמכר עזבונה של פרידה האל, חברתה קרובה של מרילין מונרו, אשר שמרה את התמונות כמזכרת ומתה בשנה שעברה. התמונות צולמו לפי הדיווח ביולי 1960, בניו יורק, כשמרלין היתה בת 34. על פי הסדר הכרונולוגי של אותה השנה, מרלין והכוכב הצרפתי הנשוי, השחקן איב מונטאן, החלו לעבוד ביחד על הסרט "בואו נעשה אהבה" בחודש פברואר, וככל הנראה משם החל הרומן ללבלב.
מונרו, שכיכבה באינספור סרטים ונחשבה לכוכבת מספר אחת בארצות הברית, ניהלה חיים אישיים די סוערים. מונרו נישאה לג'יימס דוהרטי ב-19 ביוני 1942 והתגרשה ממנו ב-1946. שמונה שנים מאוחר יותר היא התחתנה עם כוכב הבייסבול האגדי, ג'ו דימאג'יו, בנישואים מורכבים שכללו פרשות בגידה וחוסר התאמה משווע בין בני הזוג. השניים התגרשו אחרי שנה.
 
מונרו התאהבה בסופר ארתור מילר ב-1950, ואף עברה גיור כדי להיות חלק ממשפחתו של מילר. השניים התחתנו ב-1956 והתגרשו ב-1961, כשבתווך מונרו היתה בהיריון פעמיים, אך היא הפילה עקב בעיות בריאותיות. על פי הדברים שאמרה, סיפרה כי במהלך שנות הנישואים שלה ניהלה רומנים עם לורנס אוליבייה, איב ומונטאן, וכמובן, הרומנים הידועים מכל, עם האחים ג'ון ורוברט קנדי. היא נמצאה מתה בביתה בקליפורניה ב-1962, כשהיא בת 36 בלבד.