כתבת שער של המגזין US weekly חושפת פרטים מפתיעים על חייה של הגברת הראשונה מלניה טראמפ. מתברר כי מלניה (46), שממעטת להיראות בסביבתו של בעלה הנשיא, ובחרה להישאר בניו יורק ולא לעבור לבית הלבן, מתקשה להסתגל לאורח החיים החדש. "החיים האלו לא היו החלום שלה, הם היו החלום של דונלד", אמר למגזין חבר של המשפחה, הסטייליסט פיליפ בלוך. "באמת, זה הרבה להתמודד איתו". 



מלניה היגרה ב-1996 לארצות הברית במטרה להזניק את קריירת הדוגמנות שלה. "היא לא מרוצה מהכיוון אליו הלכו החיים שלה", אמר מקור במשפחה. "היא אומללה". לפי הכתבה, מאז ההשבעה היא מעבירה את רוב זמנה בדירת הפאר של הזוג בניו יורק, כשהיא כמעט שלא מתערה בחברה. "היא מסתתרת יותר", אמר בלוך. במגזין מצוין כי לעומתה, מישל אובמה למשל, אירחה אירוע בית פתוח לאנשי ציבור וקיימה מסיבה לאנשי הצוות של הבית הלבן.



לפי מקורב, היא אפילו לא יוצאת מהבית כדי לקחת את ברון לבית הספר כמו שהייתה עושה לפני ההשבעה. כעת, בגלל ההפגנות, השירות החשאי לוקח את בן ה-10 ומחזיר אותו. בפעמים המעטות שהיא יוצאת מדירתה היוקרתית, היא נוסעת לאחוזה במאר-א-לאגו שם לדברי מקור היא מאושרת ביותר. כאשר ממשלת יפן ואשתו הגיעו לבקר שם, מלניה ערכה לה סיור במקום, אך המקורב הדגיש: "אל תתנו לחיוך להטעות אתכם, היא סובלת מכל רגע". מקור מקורב למלניה הכחיש את הדיווחים על אומללותה: "היא מרוצה מהחיים שלה והיא תומכת בבעלה ובמשפחתה".