חדשות טובות לאוהדי סמסונג: ענקית הסלולר הדרום קוריאנית עומדת להשיק, ככל הנראה בחודש הבא, מכשיר סלולרי חדש. הוא צפוי להיות הראשון שהחברה מוציאה לאחר פרשת התפוצצות מכשיר מדגם נוט 7. תאריך ההשקה של המכשיר צפוי להתפרסם בתערוכת הסלולר הבינלאומית בברצלונה בסוף החודש. 

מדליף סיני פרסם הבוקר (רביעי) בחשבון הטוויטר שלו מסמכים מהם עולה כי שני דגמי המסך של שני מכשירים, גלאקסי S8 וגלאקסי S8 plus, יהיו גדולים מעט מאלו של קודמיהם בסדרה. המסך של הדגם הרגיל צפוי להיות בגודל 5.5 אינץ', כמו זה של S7, בעוד שזה של הדגם הגדול יותר צפוי להיות בגודל 6.2 אינץ', ובכך הוא יהפוך לאחד מהמכשירים בעלי המסך הגדול ביותר שהושקו אי פעם. 
בתמונות נוספות נראה שהחברה צמצמה את המסגרת של המכשיר. היא צפויה לוותר על הכיתוב של שמה המופיע בקדמת המסך, וגם על כפתור הבית הפיזי בחלקו התחתון של המכשיר, המזוהה כל כל עם מכשירי החברה. ביטול הכפתור הפיזי מהווה למעשה יישור קו עם אפל, אשר ביטלה את הכפתור במכשירי האייפון 7. כך, בחברה יוכלו להבטיח כי גודלו של המכשיר יהיה דומה, אם לא זהה, לקודמו בסדרה. במידה ואכן הלוגו של החברה יעבור לחלקו האחורי של הגלאקסי S8, הוא יופיע מתחת למצלמה של המכשיר, בסמוך לחיישן טביעות האצבע. מדליף אחר טען כי החברה צפויה לשלב סורק רשתית, בדומה למה שמופיע במכשיר הנוט 7.

כזכור, בחודש שעבר ענקית הסלולר הדרום קוריאנית, הודיעה במסיבת עיתונאים כי היא הצליחה לגלות מה גרם למכשירים מדגם נוט 7  לעלות באש ואף להתפוצץ במקרים מסוימים. בחברה דיווחו כי מבדיקה של עשרות אלפי מכשירים עלה כי סוללת הליתיום של המכשיר היא הגורם לפיצוץ.
על פי החברה, כשל טכני בייצור ובעיצוב הסוללות של המכשיר הובילו לפיצוץ. בבדיקתם, הם שללו תקלות בחומרה או במערכת ההפעלה של המכשיר.
כחודש לאחר יציאתו לשוק בשנה שעברה, החלו דיווחים של משתמשים ברחבי העולם על כך שהמכשיר התחמם במהלך השימוש ועלה באש. במספר מקרים המכשיר אף התפוצץ.