חג הפסח יגיע אלינו בקרוב, והוא מביא עימו שלל חופשות משפחתיות, שבחלק מהן אנחנו נאלצים להותיר את חברינו על ארבע הרחק מאחור, בלי שנוכל להשגיח עליהם מקרוב. בתוכנית "סיכום שבוע" ב־eco99fm שוחח יניב מורוזובסקי עם פועה הורביץ מעמותת "חבר לי", שחלקה עם המאזינים כמה טיפים חשובים שיאפשרו לכולנו לדאוג לכך שכלבינו יזכו ליחס הטוב ביותר בזמן שנבלה בחופשת החג.


סופיה. אסקית מעורבת שמחפשת בית חם.


לדברי הורביץ, בבחירת פנסיון לכלב יש להקפיד לבחור כזה ששמענו עליו המלצות טובות, ולא להתרשם מהעיצוב אלא מהצוות המקצועי שיטפל בכלב שלנו. "צריך לזכור שלכלבים פחות חשוב אם הקירות מקושטים, אבל הם צריכים מישהו שיטייל איתם, שידאג להם, וזה מה שחשוב שתבדקו", היא אמרה. 

הורביץ הוסיפה כי לפנסיון ביתי אין בהכרח עדיפות על הפנסיונים הגדולים. המלצה חשובה נוספת היא לדעת לשמור על הכלב למקרה שיבחר לברוח ולחפש אותנו בשעה שאנחנו נהיה הרחק מעבר לים. "הצמידו תג לקולר שעל הכלב, וכיתבו עליו שני מספרי טלפון: של הפנסיון או המארח, ושל קרוב משפחה שנמצא בוודאות בארץ". חשוב לעשות זאת מכיוון שבמקרים רבים שבהם נמצא כלב משוטט, לא ניתן ליצור קשר טלפוני עם בעליו.



במסגרת הפינה הכרנו גם את סופיה, כלבה האסקית מעורבת יפה בת כשנתיים. היא תוססת, ידידותית ומקסימה, ומתאימה לאנשים ספורטיביים, המחפשים כלבה בינונית פלוס בגודלה ועוצרת נשימה ביופייה. סופיה מחונכת לצרכים ותשמח למצוא משפחה אוהבת בהקדם. בינתיים היא מחכה לכם בפנסיון במרכז הארץ.

אם תרצו לאמץ אותה או לקבל ייעוץ להתאמת הכלב הטוב ביותר לבית שלכם, פועה וצוות העמותה ישמחו לעמוד לרשותכם בטלפון 050-7548187. אם אין מענה, השאירו הודעה כתובה או Whatsapp. 
 
 
ובדרך לאימוץ או לבחירת הטיול הבא שלכם בחגים, אתם מוזמנים ליהנות מהפלייליסט "שירים וכשכושים", העמוס במוזיקה מעולה לטיול בוקר מהנה עם ידידכם הטוב ביותר.