בזמן שהקמתו עדיין מטלטלת את המערכת הפוליטית ואולי אפילו תביא לבחירות, הודיע הבוקר (שני) תאגיד השידור הציבורי שנמצא בהקמה, "כאן", כי העיתונאית  גאולה אבן-סער תגיש את מהדורת החדשות המרכזית בערוץ של התאגיד. אבן החלה את דרכה העיתונאית בגלי צה"ל, וב-1993 עברה לערוץ הראשון. כבר בגיל 25 נבחרה להגיש את מהדורת "מבט" של הערוץ הראשון, לאחר שחיים יבין פרש מהגשתה. אבן הצטרפה לתאגיד בנובמבר של השנה שעברה. 



גאולה אבן. צילום: פלאש 90
גאולה אבן. צילום: פלאש 90



אבן נשואה לגדעון סער, שהיה ח"כ ושר החינוך בעבר ונחשב לדמות בכירה בליכוד, גם מאז שפרש מהמפלגה ומהחיים הפוליטיים, צעד אותו הסביר בכך שהוא רוצה לבלות עם משפחתו החדשה. לזוג אבן-סער שני ילדים. 



אבן ובעלה גדעון סער. צילום: אביב חופי
אבן ובעלה גדעון סער. צילום: אביב חופי



אבן-סער ציינה היום: ״תמיד האמנתי בשידור ציבורי וברשות השידור עשיתי דרך מקצועית ארוכה. אני מודה להנהלת התאגיד על האמון ושמחה לקבל על עצמי את האתגר להוביל שידור ציבורי איכותי, מקצועי ובלתי תלוי״. 



ברוך שי, מנהל חטיבת החדשות, כאן: ״גאולה מהמגישות המנוסות, המוערכות והמקצועיות בישראל תהווה נדבך מרכזי בבניית מערכת החדשות החזקה, העצמאית וההישגית של תאגיד השידור הציבורי. אני שמח שנענתה לבקשתינו להוביל את המהדורה המרכזית" 



תאגיד השידור הישראלי עתיד לעלות לאוויר באפריל 2017 והוא יכלול שידורי טלוויזיה (ערוץ בשפה העברית וערוץ בשפה הערבית) שיתבצעו ממערכות ואולפני התאגיד בירושלים, מודיעין, תל-אביב, חיפה ובאר-שבע, 8 ערוצי רדיו (בשלב הראשון) ומערכת דיגיטל ליצירת תוכן ולהפצת השידורים באתרים, באפליקציות וברשתות החברתיות. יצוין כי מערך הדיגיטל כבר פעיל מזה מספר חודשים.