טעות קטלנית של המשטרה בארה"ב עלתה בחייה של נערה  בהריון. על פי רשתות החדשות בארה"ב, הנערה, אמנדה מונדרגון, בת 16, נורתה למוות ליד הייוורד, קליפורניה. מונדרגון נהרגה במהלך ירי של שוטרים, לאחר שניסו לעצור את בן זוגה החשוד בשוד מזוין.
על פי הדיווחים, המשטרה עצרה את הרכב בו נסעה הנערה, שהייתה בחודש שלישי להריונה, יחד עם בן זוגה, לאחר שהרכב זוהה כמעורב במספר מקרי שוד מזוין באזור פרמונט ובאזור המפרץ. משטרת הייוורד דיווחה כי ברכב הגנוב היו ארבעה נוסעים, והנהג התנגש עם רכבו מספר פעמים בניידות המשטרה ופצע שני שוטרים. בעקבות זאת, השוטרים ירו ברכב הגנוב ופגעו בטעות במונדרגון.

"כשהם יצאו אל עבר הרכב הגנוב נהג הרכב החל לנסוע ולהתנגש בכמה ניידות משטרה, מה שגרם לשוטרים לירות אל עבר הרכב ואל עבר נהג הרכב. שני שוטרים נפצעו כתוצאה מכך", אמר ריין קאנטרל, ממשטת הייורד. לאחר מכן, הנהג ניסה לברוח משם ברכבו, אך התנגש לבסוף עם ניידות משטרה בקרבת מקום. אחד החשודים שהיו ברכב נמלט, שניים אחרים, גבר ואישה נעצרו. בן הזוג של הנערה, החשוד בשוד מזוין נעצר לאחר האירוע בידי המשטרה, הנערה שנורתה נלקחה לבית החולים, שם מתה מפצעיה.