"לשוברים שתיקה ולשכמותם אין מקום בישראל. אולי ברשות הפלסטינית, שינסו שם" כך אומרת שרת התרבות והספורט, ח"כ מירי רגב, בתגובה לכוונת מרצ וארגון שוברים שתיקה להפגין היום (שלישי) מול הספרייה העירונית בקריית אונו במחאה על ביטול אירוע של שוברים שתיקה שעמד להתקיים במקום. ח"כ מיכל רוזין, "שוברים שתיקה" וסניף מרצ בקרית-אונו יפגינו ויקיימו הערב אירוע אלטרנטיבי ברחבת הספרייה העירונית בקרית-אונו, לדבריהם כמחאה על ניסיונות סיכול האירוע, בידי שרת התרבות ו"מפעל הפיס", שתוכנן במקור להתקיים בתוך כותלי הספרייה.  



בהפגנה ינאמו ח"כ מיכל רוזין, יולי נובק, מנכ"לית "שוברים שתיקה" ולאחר מכן תתקיים הרצאה וקריאת עדויות של לוחמים ולוחמות מארגון "שוברים שתיקה".

ח"כ מיכל רוזין (מרצ) אמרה לקראת האירוע: "אני קוראת לציבור להגיע ולהפגין התנגדות למדיניות הרדיפה של שרת התרבות ומפעל הפיס. חג החירות הוא הזמן הטוב ביותר למחות יחד נגד הכיבוש, השליטה על מיליוני פלסטינים ולהפגין למען שלום ותקווה. חופש הדיבור והמחאה הוא זכות ולא נתון לרשותה ולפיקוח של רגב, זה הזמן להראות לה שאנו לא נכנעים ולא נכנע"

יולי נובק, מנכ"לית "שוברים שתיקה": "גם היום חיילים שוברים שתיקה יספרו על הרוע והעוול שבכיבוש בן חמישה עשורים ועל התהום המוסרית אליה הביאו אותנו ממשלות ישראל והמתנחלים. בשם שוברים שתיקה אני מודה לשרת התרבות וליד ימינה, בנצי גופשטיין, על פרסום האירוע". 
בתגובה אמרה שרת התרבות והספורט מירי רגב: "ההפגנה של מיכל רוזין ממר"צ וארגון שוברים שתיקה מחוץ לספרייה בקרית אונו, היא מימוש מדויק של חזוני ומדיניותי: חופש ביטוי וחופש להפגין, אבל לא על חשבון כספי הציבור. מחוץ לספריה אלחם שיפגינו. בתוך הספרייה הציבורית, אין מקום ולא יהיה מקום ל'שוברים שתיקה' ולשכמותכם - לא בישראל. אולי ברשות הפלסטינית. שינסו שם".