ווטסאפ עובדת על עדכון חדש המיועד לכל אותם רגעים בשם שלחתם באימפולסיביות הודעה, ולאחר מכן התחרטתם על שליחתה. על פי הדיווח שפורסם היום (שלישי) בחשבון הטוויטר WABetaInfo, שחשב אמין בתחום, האפליקציה עומדת לקבל עדכון שיאפשר למשתמש לבטל שליחת הודעה או לערוך אותה, עד חמש דקות לאחר שליחתה, בתנאי שזו לא נפתחה על ידי הצד השני. ווטסאפ בוחנת את האפשרות לשלב את האפשרות הזו בגרסת הבטא הבאה של התוכנה, והיא צפויה להיות זמינה בגרסא הבאה ל-iOS. 

לא ברור מתי העדכון יהפוך זמין לכלל המשתמשים. המשתמש WABetaInfo טוען כי הדבר ככל הנראה יקרה אחרי שאפל תשחרר עדכון למערכת ההפעלה שלה בהמשך השנה. האופציה עשויה להופיע בצורה הניתנת להפעלה או לכיבוי באמצעות כפתור ה"הגדרות" בטלפון, בדומה לאפשרות להסתיר את סימון הוי הכחול ואת הכיתוב "נראה לאחרונה". עדכון נוסף שצפוי להתווסף בהמשך השנה הוא כפתור בשם "trailing" - הודעות אשר מאפשרות למשתמש לראות את מיקומו הפיזי של האדם איתו הוא מתכתב על המפה, עד שהשניים ימצאו אחד את השני. 

זהו אינו השינוי היחיד באפליקציה.  כזכור, בחודש שעבר, זמן קצר אחרי שהכניסה עדכון בסגנון סנאפצ'ט, שהחליף את שורת הסטטוס המוכרת באופציה להעלאת תמונה, סרטון קצר או גיף אשר יהיו זמינים למשך 24 שעות, החברה הודיעה בסוף השבוע האחרון כי שורת הסטטוס הכתוב תחזור. "שמענו שהמשתמשים מתגעגעים לאפשרות של יצירת סטטוס כתוב", הסבירו בחברה, "במקביל אנחנו ממשיכים לפתח את הסטטוסים החדשים כדי שתוכלו לשתף תמונות,סרטונים וגיפים עם חברים ובני משפחה".
השינוי הוכנס לרגל יום הולדתה של החברה. יאן קום, אחד ממסיידי החברה, כתב בבלוג הרשמי של ווטסאפ על השינוי: "אנחנו שמחים להודיע כי לכבוד יום ההולדת השמיני של ווטסאפ, שיתקיים בדיוק ב-24 בפברואר, המצאנו מחדש את שורת הסטטוס. אנחנו משיקים את עדכון המאפשר לשתף תמונות וסרטי וידאו עם חברים ואנשי הקשר בצורה קלה ומאובטחת. אפילו עדכוני הסטטוס מוצפנים מקצה לקצה. אנחנו מקווים שתיהנו".