כל מי שנאלץ לעבוד לפרנסתו יודע שלצד הרגעים הטובים, יש גם פעמים בהם כלום לא מסתדר, וזה נראה לנו כמו סוף העולם. אבל בעוד אנו עסוקים בפאשלות המשרדיות המבויתות שלנו, ומייל שלא נשלח או עט שנהרס נראה לנו כמו סוף העולם, יש אנשים סביבנו שגרמו להרס מוחלט. בין אם בגלל הסח דעת או פשוט כי אין להם מושג מה הם עושים, מדובר באנשים שספק אם נותרו בעבודתם לאחר המעשה. אז בפעם הבאה שתתקעו את מגרסת הנייר בעבודה ותרצו לקפוץ מעזריאלי כתוצאה מכך, תסתכלו על האנשים הבאים שעשו דברים קצת יותר גרועים מזה, ותצחקו בקול כי זה הורס.



via GIPHY

השומר המלכותי הזה אמור לייצג בכבוד את משמר הוד מלכותה, אך הוא שיכור בעבודה והחליט לרקוד ברייקדנס. מביך. הוא ודאי לא נשאר בעבודתו ולא יעבוד יותר באף ארמון שמכבד את עצמו.




קבורה בכביש. צילום מסך
קבורה בכביש. צילום מסך



לקברן הזה הייתה עבודה אחת והוא נכשל בגדול. אם אפילו על המתים הוא לא מצליח לשמור, כדאי להרחיק אותו מאנשים חיים, הוא עלול להפוך אותם ללקוחות חדשים שלו.




הכביש נראה מצויין. צילום מסך
הכביש נראה מצויין. צילום מסך



מסיבה לא ברורה האיש הזה ממש גאה בעצמו, למרות שהעבודה שלו כנראה תגרום להמון המון תאונות. הוא לעולם לא יורשה עוד להשתמש בצבע לבן, אפילו לא בטיפקס.



כנראה נעשה בידי אותו אדם מהתמונה הקודמת. צילום מסך
כנראה נעשה בידי אותו אדם מהתמונה הקודמת. צילום מסך



המעשה הזה הוא כנראה מעשה ידיו של הסטלן מהתמונה הקודמת. לאחר המקרה הזה הוא הורחק לצמיתות מכל צבע באשר הוא, מכבישים ומעמודי כיבוי.


via GIPHY

להיות מתאגרף זה קשה, זו עבודה מפרכת לדאוג לכך שתפגע ביריב ולא בעצמך. המתאגרף הזה כנראה התבלבל וחשב שהוא זה היריב שלו, ושמח על ההישג האדיר שלו. נאסר עליו להצטלם בפומבי בכל סיטואציה באשר היא, כי הוא ממש מביך.



gif,FAIL,pizza
gif,FAIL,pizza




האנשים האלו נראים נרקומנים או שיכורים, אבל זה עוד יום טיפוסי בדומינוס. המשיכו כך!





עבודה משטרתית למופת. צילום מסך
עבודה משטרתית למופת. צילום מסך



כנראה השוטר הזה לא הבין שהוא אמור לרכב על הסוס, ולא להפך. הוצא נגדו צו הרחקה מסוסים, והוא גם הואשם בהטרדה מינית ובטיפשות.


via GIPHY

החתול הזה הסתכל על הכבאי ואמר והבין שכבר עדיף לו לחזור לבד למטה אם הוא רוצה לחיות. כעת רק נותר לו לחלץ את הכבאי שנתקע על הסולם. הכבאי פיטר את עצמו ולא עולה יותר על סולמות, הוא גם בטיפול כי אינו יכול עוד להביט לחתולים בעיניים.


אז להיכנס או לא. צילום מסך
אז להיכנס או לא. צילום מסך


האישה שהכין את הדלת הזו ככל הנראה סובל מפיצול אישיות, הבשורות הטובות הן שיש לו רק שתיים כאלו. אך כל זה לא מנע מהרשויות לאסור עליו להיכנס למקומות, כיום מותר לו רק לצאת מהם.

via GIPHY

האיש הזה בכלל לא שוער, הוא סתם רצה לאכול את ההמבורגר שלו על המגרש, כדי לראות את המשחק מקרוב. השחקנים פוטרו כי הפריעו לו לאכול וזרקו עליו כדור באלימות רבה.

חניה מעולה. צילום מסך
חניה מעולה. צילום מסך


נהג האוטובוס הזה לא יורשה לעולם לחנות בעיר הזו, לא בתוך בניינים ולא מחוץ להם. כיום הוא עובד בתור האיש הזה שמאשימים אותו תמיד כשמשהו רע קורה. 

via GIPHY


המהנדס שבנה את התקרה הזו ככל הנראה בנה אותה מקלקר ופלסטלינה, לאחר שלמד הנדסת בניין דרך ערוץ יוטיוב. הוא הורחק מיוטיוב לאלתר, וכיום הוא עובד כמהנדס כושל של ארומה.
האיש הזה אמור היה להיות נשיא ארה"ב, אבל הוא אפילו לא זכר שצריך לשים יד על הלב בזמן ההמנון. במקום זאת הוא היה עסוק בלפלרטט עם ארנב ענקי ומפחיד למראה.


via GIPHY

האיש הזה אמור להיות הנשיא האכזרי וחסר הלב של מעצמה אדירה בעלת היסטוריה מפוארת. במקום זאת הוא עסוק בלהתכרבל עם גור כלבים חמוד, לנשק אותו ולישון לידו בלילה.