בחודשים האחרונים קוריאה הצפונית לא מפסיקה לעשות פוזה ולאיים על כל העולם, וכבר דווח על כך שסין העבירה את הטנקים שלה לגבול שלה עם המדינה המבודדת, רוסיה ערכה ניסויי טילים בים וטראמפ הבטיח לקרוע אותה לגזרים. מבין כל המדינות, נראה שארה"ב היא המטרה העיקרית של הדיקטטורה האיומה, ומאז נבחר טראמפ לנשיאות קים ג'ונג-און מרבה בדיבורים שאמורים להישמע מאיימים.

אך כדי להוכיח שהוא לא רק איש של דיבורים, המנהיג האכזר של קוריאה הצפונית החליט גם להראות שהוא יכול לעשות הרבה נזק. הבעיה היא, אם לשפוט מן התיעודים האחרונים, שהוא בעיקר עושה נזק לעצמו ולמדינה שלו. לאחר שיגור כושל של טילים, ולאחר שהיו שמועות שהטילים היו עשויים בכלל  מקרטון (שמועה משעשעת אך לא נכונה), כעת מגיע סרטון תעמולה שאמור להפחיד, אבל מהווה אתנחתה קומית לכל המשפחה.
 


בסרטון ההורס, נראים חיילים קוריאנים שוכבים על בטנם, באזור כפרי במדינה, כשברקע ניתן לשמוע קצין מורה להם לפתוח באש במהלך אימון חשוב. הסרטון אמור לשמש סרטון תעמולה מאיים, שמטרתו להראות לארה"ב מה צפוי לחייליה במידה וילחמו בהם.
 
אך בעוד רוב החיילים פותחים באש ומצליחים לירות בנשקם, נראה שאחד מהם לא ממש יודע מה הוא אמור לעשות. בעוד אבק שריפה יוצא מכל הנשקים של שאר החיילים, רובה אחד נותר גלמוד משימוש. בסרטון, החייל הקרוב יותר למצלמה נראה לוחץ שוב ושוב על ההדק ללא הצלחה, ולא מצליח לירות אפילו כדור אחד. על פי ההשערות, הקנה של כלי הנשק היה חסום.
 
בעוד מנהיג קוריאה הצפונית ודאי רותח מזעם, הסרטון הפך ויראלי בקרב הקהל המערבי, והותיר אנשים פצועים מצחוק. רבים כמובן מיהרו לשתף את הסרטון ולהגיב. גולש אחד באתר כתב "הא הא הא! הדרך שבא הוא פשוט ממשיך להעמיד פנים שהוא יורה", ואחר הגיב "הם אומנם עולים עלינו במספרם, אך וואו, כמה שהם טיפשים". מגיב נוסף סיכם את התעמולה הצפון קוריאנית: "אין להם הרבה מזל עם הטילים. גם לא עם רובים. גאוני"