תחרות נוספת בטלוויזיה הרב ערוצית. חברת האינטרנט טריפל סי הודיעה היום (חמישי) על כניסתה לתחום שידורי טלוויזיה על תשתית האינטרנט, תחת המותג SMART. אלא שהחידוש הגדול ביותר של החברה החדשה הוא המחיר - 50 שקלים בלבד לחודש. לשם השוואה, סלקום, שמציעה היום טלוויזיה על בסיס תשתית האינטרנט, גובה 99 שקלים לחודש. 

בנוסף לשירותי הטלוויזיה, מציעה טריפל סי שירות חבילת טריפל, הכוללת טלוויזיה, ספק אינטרנט ותשתית והיא תוצע ב- 100 שקלים לחודש. הממיר יעלה לכם 10 שקלים חודש, אלא אם כן יש לכם טלוויזיה חכמה, ואז לא תידרשו לו. 
לטענת smart, המנויים ייהנו מאפשרות להקליט את כל הערוצים המשודרים 24/7 ואפשרות לצפייה ישירה בכל תוכן ששודר בטווחי זמן של 7 ימים ועד 14 יום אחורה, ישירות מהענן. בנוסף, smart תאפשר לכל לקוח להתקין את שרותי הטלוויזיה על גבי המחשב או הסמארטפון, ללא כל צורך בממיר. למעשה, כל חיבור לרשת יאפשר חווית צפייה באיכות שידור HD. ללקוחות שיעדיפו ממיר ביתי, פותח ועוצב ממיר קטן ביותר עם התקנה קלה. אחד החידושים שמציעה smart יהיה האפשרות ליהנות משרותי הטלוויזיה גם בעת יציאה לחופשה בארץ ולהמשיך ליהנות מערוצי התוכן, טלוויזיה וסרטים מכל מקום ובכל זמן, באמצעות אפליקציות ממכשירים ניידים וטאבלטים ותמיכה בכרומקאסט.

מיטב הסרטים והסדרות מחו"ל

בין הערוצים שיוצעו לרוכשי השירות, יהיו עשרת ערוצי עידן+, עשרה ערוצים בינלאומיים וערוצים בשפות ערבית ורוסית. בגזרת ה-VOD, מציעה smart ספרייה עשירה ובה אלפי שעות של תוכן, כולל מיטב הסרטים שהוליווד מציעה, סדרות מחו"ל וסדרות ותוכניות מהערוצים הישראלים, שיעלו לשירות יום אחד לאחר שידורם.
לצידם מציעה smart ספריית VOD עשירה עם מאות סרטים ותוכניות טלוויזיה, הכלולים במחיר חבילת הבסיס. בנוסף, תציע smart  תוכן ממיטב אולפני הוליווד כולל את הסרטים החדשים ביותר מהקולנוע, מותאמים לקהל הישראלי ומתורגמים ומדובבים לעברית. הספרייה כוללת בנוסף סדרות ותוכניות של הזכייניות ובה תכני פריים-טיים שיעלו לספריה יום לאחר שידורם הראשון, סדרות רכש – חלקן יראו לראשונה בישראל, כ- 500 סרטים שוברי קופות וזוכי פרסים, המתחלפים ומתרעננים במהלך השנה ועוד.
מנכ"ל ומייסד טריפל סי, רמי נחום, אמר כי "אנחנו מציעים לצרכנים הישראלים דרך חדשה לצרוך את שרותי הטלוויזיה שלהם ולקבל את כל ערוצי התוכן המרכזיים בעלות הזולה ביותר בישראל - 50 שקלים לחודש".
חברת טריפל סי הוקמה לפני 25 שנים על ידי רמי נחום ופעלה עד היום במתן שירותים בתחום מיחשוב ענן, שירותי אינטרנט, אירוח שרתים ואינטגרציה למגזר העסקי ולגופים גדולים במשק. בשנים האחרונות החלה טריפל סי לשווק אפשרות חיבור ישירה לתשתית האינטרנט במהלך שחשף אותה, לראשונה, לשירותים לצרכן הקצה הבודד. מרכז החברה פועל בפתח תקווה והיא מעסיקה כיום כ- 15 עובדים.