הקיץ הקרוב הולך להיות עמוס בהופעות של אמנים בינלאומיים, מה שאומר שאנחנו צריכים להוציא את הרוק סטאר שבתוכנו. כדי להקל עלינו, Fix השיקו קולקציה ייעודית, שבה תמצאו מגוון טי שירטים, שמלות וגופיות בלוק בוהמייני, שעושים הומאז’ ללהקות אירוסמית’, נירוונה ולד זפלין. 


טווח מחירים: 59.90־79.90 שקלים. להשיג בסניפי הרשת ובאתר החברה

האחת והיחידה



כשהפכה לסבתא, החליטה אסנת גוטמן לעשות הסבה מקצועית, להגשים חלום ישן ולהשיק את מותג התכשיטים הנושא את שמה. התכשיטים של המותג מעוצבים ומיוצרים בארץ, מחומרים ממוחזרים בהשראה אתנית, המיובאים בייבוא אישי בעיקר מגאנה ומשלבים חרוזי עץ וזכוכית, שיוצרים מראה עשיר ומלא נוכחות. בקולקציות אפשר למצוא שרשראות, צמידים, עגילים, תיקים קטנים ומכל דגם יש רק אחד, וואן פיס, מה שמעניק לכל אישה את ההרגשה המיוחדת שכמוה יש רק אחת (מה שנכון). הצבעים הבולטים הנם הכחול על שלל גווניו, כתום, ורוד, צהוב וירוק לצד גוני האדמה הטבעיים שמעניקים חום ורוך לתכשיט, ולמרות הצבעוניות והנוכחות משתלבים בצורה קלאסית והרמונית עם כל הופעה; מג’ינס וטי שירט ועד שמלת קוקטייל שחורה קטנה.


טווח מחירים: 110־450 שקלים. להשיג באתר www.asnatdesigns.co.il


שרשראות של אסנת גוטמן, צילום: אייל גוטמן



לשחרר את האצבעות

האביב כאן, וכבר אפשר לראות את הרגליים מבצבצות להן, יוצאות לחופש לאחר שהיו דחוסות בנעליים סגורות במשך החורף. אז כשעונת הכפכפים כבר כאן, זה הזמן לדבר על החידושים שמציג אחד ממותגי הכפכפים הפופולריים בארץ - Ipanema. המותג הברזילאי מציע העונה לוק קלאסי, תוך שהוא שומר על צבעוניות עליזה. הקולקציה עוצבה בהשראת אורח החיים של המקום שממנו מגיע המותג, ולכן היא שומרת על רוח הקוסמופוליטיות, שמתאימה לחוף הים אך גם לסגנון הלבוש היומיומי הקליל שאנו כל כך אוהבים בארץ. בקולקציה אפשר למצוא כפכפים לנשים, גברים וילדים, בצבעוניות מגוונת, בצבעים החל משחור, לבן וכחול קלאסיים, וכלה צבעי ורוד, כתום, כחול וירוק בולטים.
טווח מחירים: 49־209 שקלים. להשיג ביהודה מרגוזה 38 יפו, ובחנויות נעליים נבחרות

כפכפי Ipanema, צילום: יח"צ


זיכרונות מאפריקה


בית האופנה הישראלי “טליה” של מעצבת האופנה טלי שרף חזן פותח את העונה הלוהטת עם קולקציית קפסולה במהדורה מוגבלת העונה לשם MODERN TRIBE. בדי הקולקציה ייובאו היישר מאפריקה, ואין ספק שהצבעוניות של היבשת עושה חשק לטוס לחופשה. הצבעוניות העזה ומלאת שמחת החיים בגוני לבנדר, פוקסיה, כתום, טורקיז ובעיקר הרבה פרינטים והדפסים מיוחדים, מכניסים משב רוח מרענן למלתחה האפורה־שחורה ומעניקים ניחוחות אפריקאים קסומים לכל אישה. אפשר למצוא בקולקציה את חצאיות החיוכים הידועות של "טליה", שמלות קצרות וארוכות, קרופ־טופ, חולצות טי ועוד, המאפשרים לכל אישה בכל מידה וסגנון למצוא את הפריטים האהובים עליה לצד תכשיטים, סלים וצעיפים אפריקאים. מידות 38־50.
טווח מחירים: 126־599 שקלים.
להשיג באתר talia-studio.com

קולקציית הקפסולה של "טליה", צילום:נעמי ים סוף


גוף לאומי

רק חזרנו מחופשת פסח הארוכה, וכבר אנחנו מריחים את יום העצמאות, שמחכה מעבר לפינה. יום העצמאות מציע לנו הזדמנות להוכיח כמה אנו אוהבים את ארצנו הקטנטונת, גם דרך המלתחה שלנו. ולנו הנשים, יש הזדמנות להפגין סולידריות באמצעות בחירה בהלבשה תחתונה בצבעים כחול לבן. לשם כך, למשל, סלוגי מציעה את Wow Comfort, חזייה בעיצוב מינימלי המשלבת פפיון קטנטן על הכתפייה. החזייה מגיעה עם תחתון תואם, בגוני כחול, תכלת ולבן.

Wow Comfort של סלוגי, צילום: יח"צ

טווח מחירים: 69.90־179.90 שקלים. להשיג בחנויות הלבשה תחתונה