הכמיהה לחיי שלווה ורוגע


בפרויקט THE BOOK OF LIFE של בית הספר SCHOOL OF LIFE לפיתוח אינטיליגנציה רגשית, מופו מספר מקומות שכאילו עוצבו ביד הבורא במטרה להביא על בני האדם שלוות נפש והשפעה מרגיעה על חיי היום יום. בראש הרשימה עומד כמובן מקור הרוגע האולטימטיבי הלא הוא הים.


האפקט המרגיע של הגלים הנשברים אל החוף, הקרבה אל הטבע במלוא עוצמתו – השקיעות המדהימות והתגלמות שונה של כל מזג אוויר כפי שהיא משתקפת על המים ובגבול עם השמים. אין זה מפליא כי כל בר דעת מבקש את הקרבה לים וכל המרבה הרי זה משובח.





האם יש מספיק ים לכולם?


אם נחלק את אותה רצועה חלומית לתתי מקטעים, נבין במהרה כי רצועת חוף הים התיכון אינה כה ארוכה.


מתוך 190 הקילומטרים, יש לזכור כי כ-50 ק"מ מוקצים לתחנות כח, נמלים, מתקנים בטחוניים ותשתיות שונות ולכן אינם זמינים לציבור. עוד 90 ק"מ לערך, מתובלים בשמורות טבע או משמשים כאזורים שאינם מאושרים לבנייה.


בחשבון פשוט, נגלה כי רק 50 ק"מ נותרו כחופי רחצה ושטחים עליהם ניתן לבנות, כאשר אחוז ניכר מתוך אותם 50 הקילומטרים היקרים מפז הנותרים, כבר מכוסה, נכון להיום, בבנייני מגורים בהם גרים ברי המזל שהזדרזו והבטיחו לעצמם פיסת גן עדן כחולה.





כמעט לגעת בים


כל דייר שהצליח להשיג לעצמו פס כחול ומרוחק מדירתו חש שנגע בפיסת אלוהים הקטנה, אז תארו לכם מהי התחושה לגור במיקום שכמעט נוגע בקו החוף, בין העיר נתניה ושכונת רמת פולג שבדרומה?


כמעט לא נותרו פרויקטים הנהנים ממיקום כה נדיר.



חברת נבו מבינה כי עתודות השטחים אל מול הים אוזלות, הם בנו את פרויקט פנורמיק, שאוכלס לפני כחצי שנה ובו שיבצו אפשרויות מגורים שממנפות את הנוף הממגנט: דירות יוקרה בנות 5 חדרים ופנטהאוזים מרהיבים בעיצוב מודרני ומוקפד, מפרט איכותי ביותר, בניה ירוקה ותכנון חדשני.


הייחודיות בבנייה: כל הדירות בנויות כך שמכולן נשקף נוף פנורמי אמיתי מרהיב ביופיו - כאילו מאפשר לגעת בים מן המרפסת!



א. י. נבו, חברת הבניה הותיקה, הבונה בנתניה ובשרון למעלה מ-60 שנה, מזמינה אתכם להצטרף למשפחות שרוצות להתרגש כל דקה, כל יום, מהים המשתרע עד האופק, לעצום את העיניים ולהרגיש שהגלים ממש כאן, נוגעים בהם..