תעריפי הנסיעה במוניות מנמל התעופה בן גוריון יוזלו בשיעור חד של כ-31%. כך נקבע בתום המכרז  שפרסמה רשות שדות התעופה, בו זכו במשותף תחנת המוניות הדר לוד ואפליקציית GETT  (גט טקסי לשעבר). מוניות הדר לוד וחברת 'גט', זכו במשותף לתפעול שירות המוניות מנתב"ג לתקופה של חמש שנים.

על פי תנאי המכרז החדשים של רשות שדות התעופה, זהות הזוכה נקבעה על פי שיעור ההנחה מתעריף הנסיעה הקבוע של משרד התחבורה, וההצעה הזוכה של הדר-לוד וגט הציגה את שיעור ההנחה הגבוה ביותר ביחס לתעריף.
עד היום היתה חברת הדר-לוד הזכיינית הבלעדית של תפעול המוניות מנתב"ג. במסגרת המכרז החדש שפרסמה רשות שדות התעופה אחד מתנאי הסף היה שיעור ההנחה לנוסעים. על פי תנאי הזיכיון החדשים, הדר-לוד ו'גט' לא ישלמו את דמי הזיכיון השנתיים שהסתכמו בכשישה מיליון שקל, אבל ישלמו 4.80 שקל עבור כל יציאה של מונית מנתב"ג.

במסגרת המכרז החדש גם מונית מתחנה אחרת תוכל לאסוף נוסעים מנתב"ג, אך בכפוף לכך שהנהג יירשם באפליקציה וייכנס לתור.

צילום: פלאש 90
צילום: פלאש 90
שוק המוניות בנתב"ג נחשב לאטרקטיבי ביותר. בשנה האחרונה בוצעו למעלה מ-1.1 מיליון נסיעות במוניות מנמל התעופה מידי שנה. הצפי הוא שמספר הנסיעות יזנק בשנים הקרובות לנוכח הגידול החד במספר טיסות הנוסעים, על רקע מדיניות "השמיים הפתוחים", שכבר מביאה לירידה במחירי הטיסות. 
שר התחבורה ישראל כ"ץ ציין אתמול שכ-40% מהנוסעים המגיעים ארצה מחו"ל נוסעים במוניות מנתב"ג ובקרוב יוכלו לחסוך עשרות אחוזים במחיר הנסיעה. "המהפכה הצרכנית בעקבות הסכם השמיים הפתוחים שהנחיתה את מחירי הטיסות מגיעה גם למוניות", הוא הוסיף.
בתוך כך, אתמול נפתח לראשונה טרמינל 1 המיתולוגי, שהיה הטרמינל הראשי בנתב"ג עד לפתיחת טרמינל 3, לטיסות לואו-קוסט. מעתה הנוסעים בטיסות הלואו-קוסט יסעו דרך טרמינל 1 שעבר שידרוג בחודשים האחרונים.
בעקבות הזכייה המשותפת במכרז, מסר מנכ"ל תחנת המוניות הדר-לוד מנחם בר חיים: "כפי שעשתה מקום המדינה ועד היום, תחנת הדר-לוד תמשיך לספק שירות מקצועי, אמין, יעיל ומודרני למיליוני הנוסעים הישראלים והזרים בנמל התעופה בן-גוריון. אנו מברכים על שיתוף הפעולה עם חברת גט, ומשוכנעים שיחד נוכל להמשיך ולספק לנוסעים שירות ברמה הגבוהה ביותר, לצד שמירה על תנאי ההעסקה והפרנסה של הנהגים". 
הוא הבהיר שעל פי ההסכם בין תחנת המוניות הדר-לוד וחברת גט, שתי החברות יפעלו במשותף ויעמידו יחד את צי הרכב המשותף בנדרש לתפעול מכרז המוניות בנתב"ג, על מנת להבטיח שירות מקצועי, אמין, ובמחירים תחרותיים, לנוסעים הישראלים ולתיירים.